Бизнес-зерттеу

  • Пәннің мақсаты - нарықтық зерттеулер мен іскерлік ортаны зерттеудің сандық және сапалық әдістерін қолдану дағдыларын дамыту. Зерттелетін болады: зерттеу проблемасын анықтайтын, гипотезаны тұжырымдайтын, зерттеу объектісі мен пәнін анықтайтын іскери зерттеулер мен іскерлік интеллект негіздері; алғашқы зерттеу әдістері: сауалнама, сұхбат, эксперименттік зерттеу, бақылаулар; бизнесті зерттеудің сапалы әдістері: фокус-топтар, терең сұхбаттар, негізгі бизнес модельдер, өнімдер мен қызметтер.
  • Образовательная программа 7M04104 Іскерлік әкімшілендіру EMBA Digital Marketing
  • Несиелер 3
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top