Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетингтік зерттеулер және тұтынушылар ғадеті
-
Бұл курсы жалпы табысты маркетингтік стратегия үшін қажетті іргетасты қалайды. Ол екі бөлімге бөлінеді: маркетингтік зерттеулер және тұтынушылардың ғадеті. Зерттеу жоспарын құруды, жиналған деректерді талдауды, нәтижелерді нақты ұсыныстарға айналдырып, сауалнамалық есептерді дәл интерпретациялауды және жеткізуді білесіз. Курс нарықтық стратегия жасауға кіріспес бұрын, өнімнің жағдайын түсіну үшін қажетті біліммен қаруландырады
-
Образовательная программа 7M03115 Экономика және маркетинг саласындағы әлеуметтанушы-талдаушы (EMBA)
-
Несиелер 4
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 1