Маркетингті басқару

  • Курстың мақсаты болашақ магистранттарға маркетингті басқару теориясы мен практикасын олардың қызметінің ерекшелігін ескере отырып білу, олардың дағдылары болашақ кәсіби қызметте табысты қолдану. Курс нәтижелері бойынша магистранттар: маркетингті басқару принциптерін, білім беру мекемелерінде маркетингті басқарудың ұйымдастырушылық құрылымдарын жобалау әдістерін үйренеді, маркетингті басқару процесімен, басқару технологиясымен, маркетингтік ақпарат алу әдістерімен, нарықтарды зерттеу, шешім қабылдау әдістерімен танысады; мектептің даму стратегиясын қалыптастыру, маркетинг бағдарламасын әзірлеу және оның орындалуын бақылау әдістемесін қолданады
  • Образовательная программа 7M04136 Білім берудегі менеджмент (EMBA)
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top