7M04136 Туризм бизнесін басқару в Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты – туризмнің қарқынды дамып келе жатқан және жаһанданған саласында тиімді қызмет атқаруға қажетті жүйелі және стратегиялық ойлау қабілетін, кәсіби басқарушылық құзыреттерді және көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру. Бағдарлама қонақжайлылық индустриясындағы заманауи үрдістер мен сын-тегеуріндерге бейімделген тұрақты бизнес-модельдерді әзірлеуге және жүзеге асыруға қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлауға бағытталған.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 63
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Data Science және туристік нарықты талдау
Бұл пән туризм индустриясында деректерді жинау, өңдеу, талдау және интерпретациялау қағидаттарын зерттеуге бағытталған. Мақсат — басқарушылық шешімдердің тиімділігін арттыру. Қазіргі туристік сала құрылымдалған және құрылымдалмаған үлкен көлемдегі деректерді өндіреді. Осындай жағдайда деректерді талдау туристік өнімдерді, маркетингті, логистиканы және қызмет көрсету сапасын стратегиялық және операциялық басқарудағы негізгі құралға айналады.
Семестр - 11
Несиелер - 3
-
Бизнес-зерттеу
Бұл пән магистранттардың өзекті басқарушылық міндеттерді шешуге бағытталған қолданбалы зерттеу жобаларын жүргізу қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Бизнес-ортаның белгісіздігі артып, нарықтық және бәсекелестік үдерістер күрделеніп жатқан жағдайда, эмпирикалық деректер мен аналитикалық негізге сүйенген шешімдер қабылдау аса маңызды бола түсуде. Курс қазіргі зерттеу әдістері мен бизнесті басқаруға бағытталған практикалық тәсілді біріктіреді.
Семестр - 11
Несиелер - 3
-
Туризм саласындағы басшылардың басқару психологиясы және тұлғалық дамуы
Бұл пән қонақжайлылық индустриясында тиімді көшбасшылық пен персоналды басқару үшін қажетті психологиялық және басқарушылық құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған. Туризм саласындағы қазіргі заманғы сын-қатерлер басшылардан кәсіби және стратегиялық дағдылармен қатар, жоғары психологиялық жетілгендікті, өзін-өзі тану қабілетін, команданы ынталандыру мен белгісіздік пен күйзеліс жағдайында конструктивті өзара әрекеттесуді талап етеді.
Семестр - 11
Несиелер - 3
-
CRM және клиенттермен өзара қатынастарды басқару
Бұл пән клиенттік құндылықты қалыптастырудың стратегиялық және операциялық тәсілдерін, тұтынушылардың қанағаттануын арттыруды және клиенттермен ұзақ мерзімді өзара тиімді қарым-қатынас орнатуды зерделеуге арналған. Қатаң бәсекелестік пен жедел өзгеріп жатқан бизнес-орта жағдайында клиентке бағдарлану компаниялардың тұрақтылығы мен бәсекеге қабілеттілігінің негізгі элементіне айналуда, әсіресе қызмет көрсету мен туризм индустриясында. Цифрлық технологиялардың дамуы, тұтынушылардың талаптарының артуы және әсер экономикасына көшу ұйымдардан клиенттік стратегияларды жүйелі түрде қайта қарауды талап етеді.
Семестр - 11
Несиелер - 3
-
Туризм индустриясындағы цифрлық маркетинг және бренд-менеджмент
Бұл пән туристік өнімдерді цифрлық форматта жылжыту стратегияларын, құралдарын және технологияларын, сондай-ақ бренд қалыптастыру әдістерін зерттеуге бағытталған. Сабақ барысында экономиканың цифрлық трансформациясы жағдайындағы маркетинг пен брендингтің жаңа шындықтары қарастырылады. Ерекше назар цифрлық платформалардың, әлеуметтік желілер мен мобильді технологиялардың тұтынушылардың мінез-құлқына әсеріне, клиенттік тәжірибені басқаруға цифрлық шешімдерді біріктіруге және тұрақты бәсекелестік артықшылықтарды қалыптастыруға аударылады.
Семестр - 12
Несиелер - 3
-
Туризм саласындағы құқықтық және нормативтік реттеу
Бұл пән – туризм саласын ұлттық және халықаралық деңгейде реттейтін құқықтық нормалар жүйесін зерттеуге бағытталған іргелі курс. Пән аясында туризм құқығының көздері, туроператорлар мен турагенттердің қызметін құқықтық реттеу тетіктері, туристік қызметтерді тұтынушылардың құқықтарын қорғау, трансшекаралық туризм, лицензиялау және стандарттау мәселелері талданады. Туризм саласындағы бизнес пен мемлекет арасындағы өзара әрекеттестікке, нарық субъектілерінің жауапкершілігіне және этикалық-құқықтық стандарттарды сақтау мәселелеріне ерекше назар аударылады.
Семестр - 12
Несиелер - 3
-
Cтратегиялық менеджмент
Бұл пән туристік индустрияның ерекшеліктеріне сәйкес басқарушылық шешімдерді модельдеу және талдауға баса назар аудара отырып, стратегиялық менеджментті зерттеуге бағытталған. Жоғары бәсекелестік, жаһандық белгісіздік пен тұтынушылық сұраныстың өзгермелі жағдайында туристік компанияларға икемді әрі ғылыми негізделген даму стратегиялары қажет. Курс стратегиялық жоспарлау, жүзеге асыру және басқарушылық шешімдерді бағалау үдерістерін қарастырады, қолданбалы модельдеу, деректерді талдау және сценарийлік болжау құралдарын пайдалана отырып.
Семестр - 12
Несиелер - 3
-
Туризмнің реттеуші ортасы: мемлекеттік саясаттан корпоративтік тәжірибеге дейін
Бұл пән туризм саласын институционалдық, құқықтық және басқарушылық тұрғыдан жан-жақты зерттеуге бағытталған. Ерекше назар мемлекет рөлін, туризм саласына арналған нормативтік ортаны қалыптастыру тетіктерін, туристік саясатты жүзеге асыру механизмдерін және компания стратегияларын қолданыстағы реттеуші жағдайларға бейімдеу мәселелерін талдауға аударылады. Курс туризм саласында мемлекеттік және жекеменшік мүдделердің өзара әрекеттесуін, халықаралық, ұлттық және өңірлік деңгейлерде ережелердің қалай қалыптасатынын және олардың туристік бизнестің тұрақтылығы мен бәсекеге қабілеттілігіне әсерін түсіндіреді.
Семестр - 12
Несиелер - 3
-
Туризм және қонақжайлылық саласындағы сапа мен клиенттік тәжірибені басқару
Бұл пән туристік қызметтердің жоғары сапасын қамтамасыз ету және туристік өнімді тұтынудың барлық кезеңдерінде клиенттің тәжірибесін жүйелі түрде басқару стратегияларын, әдістері мен құралдарын зерттеуге бағытталған. Курста стандарттау, сертификаттау, сапа менеджменті жүйелерін (СМЖ) енгізу, клиенттердің қанағаттануын бақылау және жекелендірілген сервистік тәсілдер арқылы тұтынушыға құндылық жасау мәселелері қарастырылады. Ерекше назар цифрландыру, тұрақты даму және туризм мен қонақжайлылық индустриясындағы бәсекелестіктің өсуі жағдайындағы сапа концепцияларына аударылады.
Семестр - 12
Несиелер - 3
-
Туризмге инвестиция: идеядан жобаға дейінгі кезең
Бұл оқу пәні туризм саласындағы инвестициялық үдерісті кешенді түрде зерделеуге бағытталған. Ол инвестициялық жобаның идеясын қалыптастыру мен оның әлеуетін бағалаудан бастап, жобаны жоспарлау, қаржыландыруды тарту және практикалық іске асыруға дейінгі барлық кезеңдерді қамтиды. Ерекше назар қазіргі заманғы инвестициялау тетіктеріне, салалық ерекшеліктерге, сондай-ақ туризмдегі тұрақты даму мен цифрландыру контекстіндегі тәуекелдерді бағалауға аударылады.
Семестр - 17
Несиелер - 3
-
Туризм бизнесіндегі қаржылық менеджмент және инвестициялар
Бұл пән туризм және қонақжайлылық саласында жұмыс істейтін ұйымдардың қаржылық ресурстарын тиімді басқаруға бағытталған негізгі қағидаттар, әдістер мен құралдарды зерделеуге арналған. Туризм нарығының жоғары құбылмалылығын, маусымдық ауытқуларын және макроэкономикалық факторлардың әсерін ескере отырып, негізделген қаржылық және инвестициялық шешімдер қабылдау компаниялардың тұрақты дамуы мен бәсекеге қабілеттілігі үшін маңызды рөл атқарады.
Семестр - 17
Несиелер - 3
-
Туризм бизнесіндегі тұрақтылықты сертификаттау
Бұл пән туризм және қонақжайлылық индустриясында экологиялық, әлеуметтік және экономикалық жауапкершілікті арттыру мақсатында қолданылатын ерікті және міндетті сертификаттау тетіктерін, стандарттарын және тәжірибелерін зерттеуге арналған. Бизнес-подходтардың жаһандық трансформациясы мен тұтынушылар, мемлекеттер және инвесторлар тарапынан тұрақты шешімдерге сұраныстың артуы жағдайында, сертификаттау туристік ұйымдардың ашықтығын, сенімділігін және бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз етудің негізгі құралына айналуда.
Семестр - 17
Несиелер - 3
-
Туризм саласындағы тұрақты менеджмент
Бұл пән туризм саласындағы ұзақ мерзімді әлеуметтік-экономикалық және экологиялық әл-ауқатты қамтамасыз етуге бағытталған тұрақты даму қағидаттарын, стратегияларын және басқару тетіктерін зерттеуге арналған. Табиғи және мәдени ресурстарға түсетін қысымның артуы, туристік ағынның өсуі және жаһандық сын-қатерлер жағдайында тұрақты басқару мемлекеттік органдар, жеке бизнес пен жергілікті қауымдастықтар үшін аса маңызды міндетке айналуда. Пән магистранттарда туризм индустриясын дамыту мен ресурстарды сақтау, жергілікті экономиканы қолдау және қоршаған ортаға теріс әсерді азайту арасындағы тепе-теңдікті кешенді түсінуді қалыптастырады.
Семестр - 17
Несиелер - 3
-
Смарт-туризм және оқиғалар мен маршруттарды жобалау
Бұл пән смарт-туризм тұжырымдамасын тұрақты және технологиялық тұрғыдан интеграцияланған туризмді дамыту парадигмасы ретінде кешенді зерттеуге бағытталған. Курс туристік тәжірибе сапасын арттыратын, қызметтерді жекелендіруге, тұрақтылық пен тұтынушылардың белсенділігін арттыруға мүмкіндік беретін цифрлық шешімдерге назар аударады. Ерекше көңіл туристік маршруттар мен оқиғаларды деректер, технологиялар және креативті экономиканың қағидаттары негізінде жобалауға бөлінеді.
Семестр - 18
Несиелер - 3
-
Туризмдегі дағдарыстық коммуникациялар және дағдарысқа қарсы басқару
Бұл пән туристік индустриядағы ұйымдардың дағдарыстық жағдайларын басқару стратегиялары, құралдары мен механизмдерін зерделеуге бағытталған. Ерекше назар тұрақсыздық, төтенше жағдайлар, беделге төнетін қауіптер, экономикалық және саяси тәуекелдер жағдайындағы коммуникациялық тәжірибелер мен басқарушылық шешімдерге аударылады. Туристік нарықтағы жоғары құбылмалылық жағдайында пән болашақ басшылардың дағдарысты болжау, бейімделу және еңсеру қабілеттерін дамытуда ерекше өзектілікке ие.
Семестр - 18
Несиелер - 3
-
Туризмдегі инновациялық технологиялар және цифрлық трансформация
Бұл пән қазіргі заманғы туристік саланы қалыптастыратын технологиялық өзгерістердің негізгі бағыттарын зерттеуге бағытталған. Цифрлық шешімдер, жасанды интеллект, үдерістерді автоматтандыру және үлкен деректерді енгізудің жедел қарқыны жағдайында курс туризмдегі бизнес-модельдер, сервистер мен құндылық тізбектерінің трансформация механизмдерін және салдарын ашады. Ерекше назар цифрлық бастамаларға стратегиялық тұрғыдан қарауға, оларды корпоративтік және салалық тәжірибеге біріктіруге, сондай-ақ басқару деңгейінде технологиялық жаңалықтарға бейімделу мәселелеріне аударылады.
Семестр - 18
Несиелер - 3
-
Қонақжайлылық индустриясындағы персоналды басқару және көшбасшылық
Бұл пән туризм және қонақжайлылық саласына тән ерекшеліктерді ескере отырып, адами ресурстарды басқарудың теориялық және практикалық негіздерін кешенді зерттеуге бағытталған. Қатаң бәсекелестік, цифрландыру және тұтынушылар сұранысының өзгеруі жағдайында персоналды тиімді басқару ұйымдардың тұрақты дамуының маңызды факторы болып табылады. Пән аясында сервиске бағдарланған бизнес-модельдер шеңберіндегі көшбасшылық, ұйымдық мәдениет, мотивация, персоналды дамыту және командалық жұмысты қалыптастыру концепциялары қарастырылады.
Семестр - 18
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Туризм саласында бизнес-зерттеулер жүргізу қабілетін көрсету, соның ішінде туристік нарықтар мен клиенттік артықшылықтарды талдау нәтижесінде алынған деректерді сандық және сапалық әдістермен өңдеу және интерпретациялау.
- Туризм бизнесінде стратегиялық менеджмент қағидаттарын қолдану арқылы тиімді басқарушылық шешімдер әзірлеу және іске асыру, соның ішінде бәсекелік артықшылықтарды қалыптастыру және жаһандық үрдістерге бейімделу.
- Мақсатты аудиторияларды сегменттеу, клиенттік тәжірибенің сапасын бағалау және арттыру, сондай-ақ дараланған туристік өнімдер мен қызметтерді қалыптастыру үшін инновациялық цифрлық құралдар мен аналитикалық әдістерді қолдану.
- Туризм қызметін реттейтін құқықтық негіздер мен ұлттық және халықаралық заңнаманы білу, сонымен қатар құқықтық талаптарды туристік компанияның операциялық және стратегиялық басқаруына сай тиімді түрде енгізу.
- Халықаралық стандарттарға сай экологиялық және әлеуметтік жауапкершілікті қамтамасыз ете отырып, туристік ұйымдарды басқаруда тұрақты даму және тұрақтылықты сертификаттау тұжырымдамаларын қолдану.
- Туризм саласындағы инвестициялық жобаларды қаржылық талдау құралдары арқылы бағалау, инвестициялық стратегиялар әзірлеу және жобаларды өмірлік циклдің барлық кезеңдерінде сүйемелдеу.
- Шетелдік тағылымдамалар мен модульдер аясында алынған халықаралық тәжірибені қолдана отырып, туристік өнімдер мен қызметтердің бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін көпмәдениетті кәсіби коммуникацияға дайын болу.
- Туризм қызметінің тиімділігін арттыру мақсатында басқарушылық және тұлғалық құзыреттерді, соның ішінде көшбасшылықты, дербес басқаруды, дағдарыс жағдайындағы коммуникацияларды дамыту және цифрлық технологиялар мен инновациялық тәсілдерді қолдану.