Ғаламтордағы PR-технологиялар

  • Пәннің мақсаты цифрлық ортамен, оның ішінде интернет-медиамен жұмыс істеу кезінде, атап айтқанда, мазмұнды орналастыру, тиімділіктің негізгі көрсеткіштерін талдау және мониторинг үшін пайдаланылатын заманауи PR құралдарын пайдалану моделін практикалық қолдану қабілетін дамыту. Курс биліктің клиентке қарай жылжуына, сондай-ақ клиенттердің құндылығы мен сенімін қалыптастыруға және сақтауға бағытталған. Курс сонымен қатар жаңа клиенттер - маркетологтар үшін қазіргі және болашақ шекаралар болып табылатын ұрпақтар туралы түсінікке терең енеді. Ол клиенттермен қалай байланыс орнатуға және олардың қажеттіліктері мен қажеттіліктерін анықтауға, сонымен қатар жаңа клиенттерді, нарық сегменттерін және мақсатты топтарды анықтау және өнімнің құндылық ұсыныстарын сәтті беру әдістерін зерттеуді көрсетеді. Ұйым басшыларының тұрақсыз, құбылмалы бизнес-Әлемде цифрлық инновацияларды ескере отырып, өзекті өзгерістерді енгізуі және сананы және көшбасшылық құзыреттерді трансформациялау дағдыларын қалыптастыру
  • Образовательная программа 7M04109 Сандық медиа және PR саласындағы EMBA
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top