Медициналық ұйымдағы маркетинг

  • Модульдің мақсаты: магистранттарды медициналық қызметтер нарығына маркетингтік зерттеулер жүргізу дағдыларына, медициналық ұйымның баға, бөлу, коммуникациялық саясатын негіздеу мен таңдаудың негізгі әдістемелік тәсілдеріне, медициналық ұйымның қызметінде, оның ішінде медициналық ұйымның бизнес-жоспарларын әзірлеу кезінде басқарушылық шешімдерді іздеу және таңдау дағдыларына, медициналық ұйымның бәсекелестік саясатын таңдауға ықпал ететін маркетингтік ортаның әртүрлі факторларының әсерін бағалауға, маркетингтік ақпаратты жүйелеуге және жинақтауға үйрету., оның ішінде медициналық ұйымның ресурстарын қалыптастыру және пайдалану, нақты маркетингтік зерттеу жүргізу жоспарын әзірлеу және практикалық қызметте медициналық ұйым қызметінің шарттары мен нәтижелерін маркетингтік талдаудың негізгі әдістерін қолдану.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top