Стратегиялық клиенттерді тарту

  • Бұл модуль клиенттерді басқарудың негізгі бағыттарын (CM) және клиенттерді тартуды қарастырады. Қазіргі уақытта компаниялар мен қаржылық сарапшылар клиенттерді басқару тиімділігі мен бизнестің тиімділігі арасында өте күшті байланыс бар екенін мойындайды. Клиенттер үшін жауапкершілік Директорлар кеңесі деңгейінде болуы керек. Дамыған компаниялар клиенттерді басқаруға қарама-қайшылықты көзқарасты қолданбайды, бірақ сәттілік клиенттермен ұзақ мерзімді қатынастарды дамыту арқылы келетінін түсінеді. Олар сонымен қатар жылдық есептерге клиенттерді басқарудың негізгі көрсеткіштерін қамтиды. Жоғары қанағаттанған және тартылған клиенттер әдетте адал болады және ұйымға көп пайда әкеледі. Алайда, көптеген ұйымдар клиенттердің қайсысы тиімді және қайсысы тиімді емес екенін білмейді және клиенттермен қарым-қатынасты тиімді басқара алмайды. Бұл модуль мұны қалай жасауға болатынын түсінуді дамытады.
  • Образовательная программа 7M04101 Стратегиялық және сандық маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top