Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04101 Стратегиялық және сандық маркетинг

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Магистранттарға жаһандық мәнмәтінде бизнес пен менеджментті зерделеуге байланысты мәселелердің кең ауқымын сыни түсінуге мүмкіндік беру
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Ағылшын тілі
  • ЖОО атауы
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 65
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
  • Стратегиялық маркетинг
    Несиелер: 5

    Бұл модуль студенттердің стратегияның теориясы мен практикасын зерттеу арқылы маркетингтің негізгі тұжырымдамаларын түсінуін нығайтуға арналған. Студенттер маркетингтің негізгі тұжырымдамаларын қолданудан қазіргі контексте стратегиялық маркетингтік талдау шеңберлерін / модельдерін / теорияларын қолдануға көшеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік медиа стратегия
    Несиелер: 5

    Бұл модуль әлеуметтік медиа ландшафтының табиғаты мен эволюциясын, сондай-ақ маркетинг стратегиясына Әлеуметтік және мобильді технологиялардың пайда болуы мен конвергенциясының әсерін қарастырады. Оқу бағдарламасы маркетингтік ойлау мен практикадағы маркетингтік алмасудың орталық мәнінен тәжірибеге баса назар аударудың неғұрлым кең ауысуын көрсететінін атап өткен жөн. Студенттер әлеуметтік медианы түсіндіруге және қолдануға болатын бірқатар теориялық негіздерді сыни тұрғыдан бағалауы керек, сонымен қатар қазіргі оқиғалар адам туралы ойлаудың жаңа тәсілдерін қаншалықты қажет ететіні туралы сұрақтар қоюы керек. даму адамның желілері мен коммуникациялары туралы ойлаудың жаңа тәсілдерін және қолданыстағы тұжырымдамалық модельдерді қалай қолдануға болатындығын талап етеді. Әлеуметтік медиа маркетингінің принциптері мен практикасы зерттеледі, ал студенттерге бірқатар әлеуметтік медиа платформалардың сипаттамалары мен қасиеттерін және олардың бірқатар маркетингтік міндеттерді, соның ішінде тиімді жарнамалық науқандарды әзірлеу мен басқаруды шешу үшін ықтимал қолданылуын ажырату ұсынылады. Тақырыптар web 2.0 сипаттамаларын, тұтынушылардың сандық мінез-құлқын, онлайн сәйкестендіруді, желілік құрылымды және топтық әсерді, бірлескен шығармашылықты, брендтің адалдығын, клиенттер мен қызметкерлерді тартуды, инновацияны геймификациялауды және ұйымдарда әлеуметтік медианы қолдануға қатысты құқықтық және этикалық аспектілерді қамтиды. Модуль бойы студенттерге ақпарат жинау, түрлі платформаларда қатысуды басқару, сондай-ақ науқандардың тиімділігін талдау және өлшеу үшін пайдаланылатын әлеуметтік медианы басқарудың бірқатар өзіндік әдістері мен құралдары арқылы танысу мен құзыреттілікті дамыту ұсынылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Практикадағы маркетингтік зерттеулер
    Несиелер: 5

    Модуль маркетингтік зерттеулердің мақсаттарын қоюдың, тиісті зерттеулер жүргізудің, сондай-ақ зерттеулер мен іріктеу процедураларын дұрыс ұйымдастырудың маңыздылығын атап көрсетеді. Тиісті зерттеулер, сондай-ақ тиісті Зерттеу дизайны және іріктеу рәсімдері. Сондай-ақ, қайталама зерттеулер процесі және әртүрлі нарықтық мақсаттар үшін тиісті деректерді тиімді жинау және іріктеу қарастырылады. Модуль аясында сауалнама, сауалнама және іріктеу сияқты сандық және сапалық зерттеу әдістерін қамтитын бастапқы зерттеулерге баса назар аударылады. Маркетинг контекстіндегі сауалнама, сұхбат және фокус-топтар сияқты зерттеу әдістері. Бұл Модуль студенттердің маркетингтік зерттеулер процесін және маркетингтік контекстегі зерттеу дизайнын түсінуін дамытуға бағытталған. Студенттерге қайталама және бастапқы деректерді талдауда ерекше құзыреттілікті дамыту ұсынылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жарнама мен коммуникацияларды басқару
    Несиелер: 5

    «Жарнама және коммуникацияны басқару» модулі маркетингтің белгілі бір саласына назар аударады. Көбінесе оны жарнама кешені деп атайды. Жарнама және маркетингтік коммуникациялар -бұл ұйымдар өз қоғаммен және мақсатты аудиториямен өнім мен корпоративті деңгейде байланысатын құралдар. Бұл ұйымдардың барлық түрлеріне қатысты - тез дамып келе жатқан тұтынушылық тауарлар, қызметтер, өнеркәсіптік және коммерциялық кәсіпорындар, қайырымдылық және басқа да коммерциялық емес ұйымдар. Модульдің негізін құрайтын маркетингтік коммуникацияның екі моделі енгізілген: «маркетингтік коммуникация процесі» және маркетингтік коммуникацияны жоспарлау шеңбері. Содан кейін жарнама мен коммуникацияның экологиялық мәнмәтіні, оның ішінде мақсатты аудиториялардың (қоғаммен пен мүдделі тараптардың) әртүрлілігін, реттеу жүйесін, агенттіктер мен БАҚ рөлін тану қарастырылады. Жарнамалық аралас элементтердің толық спектрі анықталады және осы элементтер арасындағы интеграцияның маңыздылығына, сондай-ақ жарнама мен маркетингтік коммуникацияларды маркетинг/бизнес стратегиясы мен операцияларымен біріктірудің маңыздылығына назар аударылады. Модуль сонымен қатар студенттерден маркетингтік коммуникация мәселелерін шешуде және қолдануда таза практикалық ұстанымды талап етеді. Студенттерге Маркетингтік коммуникациялардың проблемалары мен брифингтеріне жауап ретінде науқандарды әзірлеу жоспарларын анықтауда, дайындауда және қорғауда Маркетингтік коммуникациялар басшыларының рөлін ойнауға мүмкіндік беріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Стратегиялық клиенттерді тарту
    Несиелер: 5

    Бұл модуль клиенттерді басқарудың негізгі бағыттарын (CM) және клиенттерді тартуды қарастырады. Қазіргі уақытта компаниялар мен қаржылық сарапшылар клиенттерді басқару тиімділігі мен бизнестің тиімділігі арасында өте күшті байланыс бар екенін мойындайды. Клиенттер үшін жауапкершілік Директорлар кеңесі деңгейінде болуы керек. Дамыған компаниялар клиенттерді басқаруға қарама-қайшылықты көзқарасты қолданбайды, бірақ сәттілік клиенттермен ұзақ мерзімді қатынастарды дамыту арқылы келетінін түсінеді. Олар сонымен қатар жылдық есептерге клиенттерді басқарудың негізгі көрсеткіштерін қамтиды. Жоғары қанағаттанған және тартылған клиенттер әдетте адал болады және ұйымға көп пайда әкеледі. Алайда, көптеген ұйымдар клиенттердің қайсысы тиімді және қайсысы тиімді емес екенін білмейді және клиенттермен қарым-қатынасты тиімді басқара алмайды. Бұл модуль мұны қалай жасауға болатынын түсінуді дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тікелей және сандық маркетинг
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы сатып алушы өте түсінікті, тәуелсіз және барлығынан өте жақсы хабардар. Қазіргі заманғы сатып алушы көбінесе бастама көтереді және өмір салты аясында "сұраныс бойынша" сатып алу модельдерін көрсететін мамандандырылған маркетингтік хабарламаларды талап етеді. Біздің көпшілігіміз, мысалы, интернеттен арзан рейстерді немесе паром билеттерін іздедік. Клиенттер не қалайтынын біледі және оны алуға мүмкіндігі бар. Қазіргі заманғы маркетологтар бұл сынақты қабылдайды және белгілі бір аудиторияны қызықтыратын және диалогты, өзара әрекеттесуді және әсіресе нәтижелерді ынталандыратын сандық және тауашалық БАҚ-та жоғары бағытталған науқандар өткізеді. Кәдімгі жаппай жарнама шығындары төмендей берсе де, интерактивті жарнамалық науқандарға шығындар өсуде. Бүгінгі таңда кейбір компаниялар Интернетте электрондық коммерция кәсіпорны ретінде толықтай жұмыс істей алады, ал басқалары оны көп арналы стратегия аясында жеке элемент ретінде қолдана алады, сонымен қатар көшедегі бөлшек сауда немесе журналдардағы немесе теледидардағы тауашалық науқандар. Бұл модуль студенттерден әр түрлі тікелей және сандық медианың қасиеттері және оларды қалай пайдалану керектігі туралы ойлануды талап етеді. Сондай-ақ, оларды қолдану мен өлшеудің негізін құрайтын негізгі мақсатты принциптерді және оларды қазіргі маркетингте қалай дұрыс және тиімді қолдану керектігін үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Стратегиялық электрондық маркетингі
    Несиелер: 5

    Модуль сыни тұрғыдан келесілерді бағалайды: - Интернет және ұялы телефондар сияқты пайда болған және дамып келе жатқан технологиялардың Маркетинг теориясы мен практикасына әсері, осы саладағы теориялық тұжырымдамалар мен шеңберлерді дамыту және оларды нақты өмірлік жағдайларда қолдану сияқты пайда болған және дамып келе жатқан технологиялардың әсері. - онлайн және офлайн фирмалар үшін тиімді электрондық пошта маркетингтік жоспарлары мен стратегияларын тұжырымдау және оларды кең маркетингтік жоспарлар мен стратегияларға қалай қосуға болады. - онлайн контекстегі маркетинг-микс элементтері және Интернет маркетинг-Миксті өзгертуге мүмкіндік беретін мүмкіндіктерді бағалау-онлайн тәжірибе беру, брендтер құру, клиенттермен қарым-қатынас жасау және клиенттермен қарым-қатынас орнату үшін қолданылатын әртүрлі құралдар мен әдістер. - Пайдалану платформалар үшін әлеуметтік желілерді тарту және клиенттермен қарым-қатынас.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Брендтің креативті стратегиясы
    Несиелер: 5

    Бұл модуль заманауи бренд менеджментінің аспектілерін теориялық және практикалық тұрғыдан қарастырады. Ол заманауи брендинг теориясының элементтеріне, нарықтың әртүрлі секторларындағы және ұйым түрлеріндегі тәжірибе мен инновацияларға назар аударады. Бұл тұрғыда модуль брендті дамытудың екі нақты жолын анықтайды: жоғары бюджет және төмен бюджет. Осылайша, модуль студенттерге неғұрлым күрделі бизнес-орта жағдайында жоғары және төмен тұрған коммуникациялық техниканы пайдалана отырып, брендтерді қалай құру, қолдау және құру керектігін түсінуге мүмкіндік береді. Сонымен қатар, модуль брендтерді капитал ретінде түсінуді және олардың ұйымдастырушылық стратегия үшін маңыздылығын дамытады. Мақсаты: студенттерге нарықтың әртүрлі секторларындағы брендтерді басқару теориясы мен практикасын түсінуге мүмкіндік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Маркетологтар үшін зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    «Маркетологтарға арналған зерттеу әдістері» модулі зерттеу әдістері туралы қосымша білімді дамытады. Модуль түпкілікті жобаға немесе диссертацияға дайындық аясында нарықты терең түсіну үшін зерттеу және талдау дағдыларын дамытады. Бұл модуль студенттердің бірінші семестрде алған маркетингтік зерттеулер саласындағы алғашқы білімін дамытуға бағытталған. зерттеу тәсілдері маркетингтік агенттіктің контексті, шағын фирманың контексті және коммерциялық емес немесе қайырымдылық маркетингтің контексті сияқты әртүрлі маркетингтік контекстке қалай сәйкес келетінін түсіну. Студенттер академиялық маркетингтік зерттеулерге арналған зерттеу әдістемелерімен танысуды дамытуға және зерттеулерді дамытуға белгілі бір қатаңдықты қолдануға шақырылады. Модуль нақты нарықтық контексте екінші деректерді табуға және талдауға байланысты Дағдылар мен әдістерді дамытады. Бастапқы зерттеулерге назар сауалнамалар, фокус-топтар және терең сұхбат сияқты зерттеу әдістеріне шолуды қамтиды. Семинарларда студенттер тиісті зерттеу жоспарларын таңдауда және сапалы немесе сандық бағдарлануға әкелуі мүмкін контекстік факторларды бағалауда жеке дағдыларды дамытады. Модуль барысында дербес оқыту, сондай-ақ деректерді құру мен енгізудің бастапқы дағдылары, сандық құзыреттілік және сандық талдау қабілеті, деректерді енгізу дағдылары, санау қабілеті және сапалы зерттеулердің әдіснамалық нұсқаларын таңдау мүмкіндігі көтермеленеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жетілдірілген маркетингтік аналитика
    Несиелер: 5

    Маркетингтік аналитика дәлелдемелерге негізделген бірқатар маркетингтік мәселелер бойынша объективті шешім қабылдауға көмектесу үшін ішкі және сыртқы көздерден алынған мәліметтер жиынтығындағы маңызды заңдылықтарды анықтап, қолданады, осылайша маркетингтік стратегиялар мен іс-шаралардың тиімділігі мен тиімділігін арттырады. Модуль студенттердің аналитикалық ойлауын кеңейтуге, атап айтқанда, студенттердің әртүрлі маркетингтік жағдайларда әртүрлі аналитикалық құралдар мен әдістерді қолдану қабілеті мен түсінігін дамытуға бағытталған. Маркетингтік аналитиканы зерттеу студенттерге тиісті өлшемдерді дұрыс анықтауға және қолдануға және нақты маркетингтік әрекеттердің тиімділігін бағалау кезінде тиісті модельдерді жасауға мүмкіндік береді. Сандық маркетингтік аналитикаға ерекше назар аударылады, мысалы, веб-сайт пен әлеуметтік медиа көрсеткіштерін пайдалану және талдау. Студенттер Excel, SPSS сияқты аналитикалық бағдарламалық пакеттермен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға және онлайн-талдау құралдарын пайдалануға мүмкіндік алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON1

    Клиенттерді басқарудағы ұйымдастырушылық құзыреттілікті бағалайды және КБ және табыстылық көрсеткіштерін жақсарту бойынша әрі қарайғы ұсыныстармен жұмыстағы әлсіз жақтарын анықтайды.

  • Код ON2

    Маркетингтік жоспарлар мен маркетингтік коммуникация жоспарлары арасындағы өзара байланысты теңдестірілген кешенін таңдап, оған қол жеткізудің негізі ретінде сыни тұрғыдан түсінеді;

  • Код ON3

    Шығармашылық идеяларды қалыптастыру, оларды сандық маркетингтің көрнекі және ауызша құралдарына енгізу және оларды басқаларға сенімді түрде ұсынады;

  • Код ON4

    Нақты ағымдағы маркетингтік жағдайды талдай алады және контекстке сәйкес клиенттерді анықтау, сатып алу және сақтау міндеттерін қояды;

  • Код ON5

    Маркетинг саласындағы академиялық зерттеулерде қолданылуы мүмкін түрлі әдістемелерді сыни бағалайды және қолданады. қабілетті;

  • Код ON6

    Нарықты зерттеу теориясы мен әдістерін түсініп қолданады, қарастырылып отырған маркетингтік проблема үшін тиісті мақсаттар мен зерттеу жоспарын таңдап, тиісті зерттеу құралын жасайды;

  • Код ON7

    Тиімді электрондық маркетинг жоспарлары мен стратегияларын сыни тұрғыдан талдап, бағалап және дамытады;

  • Код ON8

    Брендті құру және дамыту жолдарын: жоғары бюджеттік және төмен бюджеттік сыни бағалайды;

  • Код ON9

    Әлеуметтік желілерді басқарудың тиісті жеке құралдарын пайдалануда құзыреттіліктің кәсіби стандарттарын көрсетеді;

  • Код ON10

    Нақты мысалдарды талдау арқылы маркетингтік стратегияларды сыни бағалайды, сондай-ақ стратегиялық маркетингтік баламаларды анықтайды және талқылайды;

  • Код ON11

    Туындайтын маркетингтік проблемалар мен жағдайларға нақты деректер мен маңызды тұжырымдар арқылы жауап беру үшін қажетті аналитикалық дағдылар мен проблемаларды шешу дағдыларын дамытады;

Top