Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04101 Стратегиялық және сандық маркетинг в DMU Kazakhstan

Оқыту нәтижелері

  • Клиенттерді басқарудағы ұйымдастырушылық құзыреттілікті бағалайды және КБ және табыстылық көрсеткіштерін жақсарту бойынша әрі қарайғы ұсыныстармен жұмыстағы әлсіз жақтарын анықтайды.
  • Маркетингтік жоспарлар мен маркетингтік коммуникация жоспарлары арасындағы өзара байланысты теңдестірілген кешенін таңдап, оған қол жеткізудің негізі ретінде сыни тұрғыдан түсінеді;
  • Шығармашылық идеяларды қалыптастыру, оларды сандық маркетингтің көрнекі және ауызша құралдарына енгізу және оларды басқаларға сенімді түрде ұсынады;
  • Нақты ағымдағы маркетингтік жағдайды талдай алады және контекстке сәйкес клиенттерді анықтау, сатып алу және сақтау міндеттерін қояды;
  • Маркетинг саласындағы академиялық зерттеулерде қолданылуы мүмкін түрлі әдістемелерді сыни бағалайды және қолданады. қабілетті;
  • Нарықты зерттеу теориясы мен әдістерін түсініп қолданады, қарастырылып отырған маркетингтік проблема үшін тиісті мақсаттар мен зерттеу жоспарын таңдап, тиісті зерттеу құралын жасайды;
  • Тиімді электрондық маркетинг жоспарлары мен стратегияларын сыни тұрғыдан талдап, бағалап және дамытады;
  • Брендті құру және дамыту жолдарын: жоғары бюджеттік және төмен бюджеттік сыни бағалайды;
  • Әлеуметтік желілерді басқарудың тиісті жеке құралдарын пайдалануда құзыреттіліктің кәсіби стандарттарын көрсетеді;
  • Нақты мысалдарды талдау арқылы маркетингтік стратегияларды сыни бағалайды, сондай-ақ стратегиялық маркетингтік баламаларды анықтайды және талқылайды;
  • Туындайтын маркетингтік проблемалар мен жағдайларға нақты деректер мен маңызды тұжырымдар арқылы жауап беру үшін қажетті аналитикалық дағдылар мен проблемаларды шешу дағдыларын дамытады;
Top