Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M04101 Стратегиялық және сандық маркетинг в DMU Kazakhstan
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Магистранттарға жаһандық мәнмәтінде бизнес пен менеджментті зерделеуге байланысты мәселелердің кең ауқымын сыни түсінуге мүмкіндік беру
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы De Montfort University Kazakhstan
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 65
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Стратегиялық маркетинг
Әлеуметтік медиа стратегия
Практикадағы маркетингтік зерттеулер
Жарнама мен коммуникацияларды басқару
Стратегиялық клиенттерді тарту
Тікелей және сандық маркетинг
Стратегиялық электрондық маркетингі
Брендтің креативті стратегиясы
Маркетологтар үшін зерттеу әдістері
Жетілдірілген маркетингтік аналитика
Оқыту нәтижелері
- Клиенттерді басқарудағы ұйымдастырушылық құзыреттілікті бағалайды және КБ және табыстылық көрсеткіштерін жақсарту бойынша әрі қарайғы ұсыныстармен жұмыстағы әлсіз жақтарын анықтайды.
- Маркетингтік жоспарлар мен маркетингтік коммуникация жоспарлары арасындағы өзара байланысты теңдестірілген кешенін таңдап, оған қол жеткізудің негізі ретінде сыни тұрғыдан түсінеді;
- Шығармашылық идеяларды қалыптастыру, оларды сандық маркетингтің көрнекі және ауызша құралдарына енгізу және оларды басқаларға сенімді түрде ұсынады;
- Нақты ағымдағы маркетингтік жағдайды талдай алады және контекстке сәйкес клиенттерді анықтау, сатып алу және сақтау міндеттерін қояды;
- Маркетинг саласындағы академиялық зерттеулерде қолданылуы мүмкін түрлі әдістемелерді сыни бағалайды және қолданады. қабілетті;
- Нарықты зерттеу теориясы мен әдістерін түсініп қолданады, қарастырылып отырған маркетингтік проблема үшін тиісті мақсаттар мен зерттеу жоспарын таңдап, тиісті зерттеу құралын жасайды;
- Тиімді электрондық маркетинг жоспарлары мен стратегияларын сыни тұрғыдан талдап, бағалап және дамытады;
- Брендті құру және дамыту жолдарын: жоғары бюджеттік және төмен бюджеттік сыни бағалайды;
- Әлеуметтік желілерді басқарудың тиісті жеке құралдарын пайдалануда құзыреттіліктің кәсіби стандарттарын көрсетеді;
- Нақты мысалдарды талдау арқылы маркетингтік стратегияларды сыни бағалайды, сондай-ақ стратегиялық маркетингтік баламаларды анықтайды және талқылайды;
- Туындайтын маркетингтік проблемалар мен жағдайларға нақты деректер мен маңызды тұжырымдар арқылы жауап беру үшін қажетті аналитикалық дағдылар мен проблемаларды шешу дағдыларын дамытады;