Тікелей және сандық маркетинг

  • Қазіргі заманғы сатып алушы өте түсінікті, тәуелсіз және барлығынан өте жақсы хабардар. Қазіргі заманғы сатып алушы көбінесе бастама көтереді және өмір салты аясында "сұраныс бойынша" сатып алу модельдерін көрсететін мамандандырылған маркетингтік хабарламаларды талап етеді. Біздің көпшілігіміз, мысалы, интернеттен арзан рейстерді немесе паром билеттерін іздедік. Клиенттер не қалайтынын біледі және оны алуға мүмкіндігі бар. Қазіргі заманғы маркетологтар бұл сынақты қабылдайды және белгілі бір аудиторияны қызықтыратын және диалогты, өзара әрекеттесуді және әсіресе нәтижелерді ынталандыратын сандық және тауашалық БАҚ-та жоғары бағытталған науқандар өткізеді. Кәдімгі жаппай жарнама шығындары төмендей берсе де, интерактивті жарнамалық науқандарға шығындар өсуде. Бүгінгі таңда кейбір компаниялар Интернетте электрондық коммерция кәсіпорны ретінде толықтай жұмыс істей алады, ал басқалары оны көп арналы стратегия аясында жеке элемент ретінде қолдана алады, сонымен қатар көшедегі бөлшек сауда немесе журналдардағы немесе теледидардағы тауашалық науқандар. Бұл модуль студенттерден әр түрлі тікелей және сандық медианың қасиеттері және оларды қалай пайдалану керектігі туралы ойлануды талап етеді. Сондай-ақ, оларды қолдану мен өлшеудің негізін құрайтын негізгі мақсатты принциптерді және оларды қазіргі маркетингте қалай дұрыс және тиімді қолдану керектігін үйренеді.
  • Образовательная программа 7M04101 Стратегиялық және сандық маркетинг
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top