Әлеуметтік медиа стратегия

  • Бұл модуль әлеуметтік медиа ландшафтының табиғаты мен эволюциясын, сондай-ақ маркетинг стратегиясына Әлеуметтік және мобильді технологиялардың пайда болуы мен конвергенциясының әсерін қарастырады. Оқу бағдарламасы маркетингтік ойлау мен практикадағы маркетингтік алмасудың орталық мәнінен тәжірибеге баса назар аударудың неғұрлым кең ауысуын көрсететінін атап өткен жөн. Студенттер әлеуметтік медианы түсіндіруге және қолдануға болатын бірқатар теориялық негіздерді сыни тұрғыдан бағалауы керек, сонымен қатар қазіргі оқиғалар адам туралы ойлаудың жаңа тәсілдерін қаншалықты қажет ететіні туралы сұрақтар қоюы керек. даму адамның желілері мен коммуникациялары туралы ойлаудың жаңа тәсілдерін және қолданыстағы тұжырымдамалық модельдерді қалай қолдануға болатындығын талап етеді. Әлеуметтік медиа маркетингінің принциптері мен практикасы зерттеледі, ал студенттерге бірқатар әлеуметтік медиа платформалардың сипаттамалары мен қасиеттерін және олардың бірқатар маркетингтік міндеттерді, соның ішінде тиімді жарнамалық науқандарды әзірлеу мен басқаруды шешу үшін ықтимал қолданылуын ажырату ұсынылады. Тақырыптар web 2.0 сипаттамаларын, тұтынушылардың сандық мінез-құлқын, онлайн сәйкестендіруді, желілік құрылымды және топтық әсерді, бірлескен шығармашылықты, брендтің адалдығын, клиенттер мен қызметкерлерді тартуды, инновацияны геймификациялауды және ұйымдарда әлеуметтік медианы қолдануға қатысты құқықтық және этикалық аспектілерді қамтиды. Модуль бойы студенттерге ақпарат жинау, түрлі платформаларда қатысуды басқару, сондай-ақ науқандардың тиімділігін талдау және өлшеу үшін пайдаланылатын әлеуметтік медианы басқарудың бірқатар өзіндік әдістері мен құралдары арқылы танысу мен құзыреттілікті дамыту ұсынылады.
  • Образовательная программа 7M04101 Стратегиялық және сандық маркетинг
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top