Стратегиялық электрондық маркетингі

  • Модуль сыни тұрғыдан келесілерді бағалайды: - Интернет және ұялы телефондар сияқты пайда болған және дамып келе жатқан технологиялардың Маркетинг теориясы мен практикасына әсері, осы саладағы теориялық тұжырымдамалар мен шеңберлерді дамыту және оларды нақты өмірлік жағдайларда қолдану сияқты пайда болған және дамып келе жатқан технологиялардың әсері. - онлайн және офлайн фирмалар үшін тиімді электрондық пошта маркетингтік жоспарлары мен стратегияларын тұжырымдау және оларды кең маркетингтік жоспарлар мен стратегияларға қалай қосуға болады. - онлайн контекстегі маркетинг-микс элементтері және Интернет маркетинг-Миксті өзгертуге мүмкіндік беретін мүмкіндіктерді бағалау-онлайн тәжірибе беру, брендтер құру, клиенттермен қарым-қатынас жасау және клиенттермен қарым-қатынас орнату үшін қолданылатын әртүрлі құралдар мен әдістер. - Пайдалану платформалар үшін әлеуметтік желілерді тарту және клиенттермен қарым-қатынас.
  • Образовательная программа 7M04101 Стратегиялық және сандық маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top