Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Брендтің креативті стратегиясы
-
Бұл модуль заманауи бренд менеджментінің аспектілерін теориялық және практикалық тұрғыдан қарастырады. Ол заманауи брендинг теориясының элементтеріне, нарықтың әртүрлі секторларындағы және ұйым түрлеріндегі тәжірибе мен инновацияларға назар аударады. Бұл тұрғыда модуль брендті дамытудың екі нақты жолын анықтайды: жоғары бюджет және төмен бюджет. Осылайша, модуль студенттерге неғұрлым күрделі бизнес-орта жағдайында жоғары және төмен тұрған коммуникациялық техниканы пайдалана отырып, брендтерді қалай құру, қолдау және құру керектігін түсінуге мүмкіндік береді. Сонымен қатар, модуль брендтерді капитал ретінде түсінуді және олардың ұйымдастырушылық стратегия үшін маңыздылығын дамытады. Мақсаты: студенттерге нарықтың әртүрлі секторларындағы брендтерді басқару теориясы мен практикасын түсінуге мүмкіндік беру.
-
Образовательная программа 7M04101 Стратегиялық және сандық маркетинг
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 2