Маркетологтар үшін зерттеу әдістері

  • «Маркетологтарға арналған зерттеу әдістері» модулі зерттеу әдістері туралы қосымша білімді дамытады. Модуль түпкілікті жобаға немесе диссертацияға дайындық аясында нарықты терең түсіну үшін зерттеу және талдау дағдыларын дамытады. Бұл модуль студенттердің бірінші семестрде алған маркетингтік зерттеулер саласындағы алғашқы білімін дамытуға бағытталған. зерттеу тәсілдері маркетингтік агенттіктің контексті, шағын фирманың контексті және коммерциялық емес немесе қайырымдылық маркетингтің контексті сияқты әртүрлі маркетингтік контекстке қалай сәйкес келетінін түсіну. Студенттер академиялық маркетингтік зерттеулерге арналған зерттеу әдістемелерімен танысуды дамытуға және зерттеулерді дамытуға белгілі бір қатаңдықты қолдануға шақырылады. Модуль нақты нарықтық контексте екінші деректерді табуға және талдауға байланысты Дағдылар мен әдістерді дамытады. Бастапқы зерттеулерге назар сауалнамалар, фокус-топтар және терең сұхбат сияқты зерттеу әдістеріне шолуды қамтиды. Семинарларда студенттер тиісті зерттеу жоспарларын таңдауда және сапалы немесе сандық бағдарлануға әкелуі мүмкін контекстік факторларды бағалауда жеке дағдыларды дамытады. Модуль барысында дербес оқыту, сондай-ақ деректерді құру мен енгізудің бастапқы дағдылары, сандық құзыреттілік және сандық талдау қабілеті, деректерді енгізу дағдылары, санау қабілеті және сапалы зерттеулердің әдіснамалық нұсқаларын таңдау мүмкіндігі көтермеленеді.
  • Образовательная программа 7M04101 Стратегиялық және сандық маркетинг
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top