Практикадағы маркетингтік зерттеулер

  • Модуль маркетингтік зерттеулердің мақсаттарын қоюдың, тиісті зерттеулер жүргізудің, сондай-ақ зерттеулер мен іріктеу процедураларын дұрыс ұйымдастырудың маңыздылығын атап көрсетеді. Тиісті зерттеулер, сондай-ақ тиісті Зерттеу дизайны және іріктеу рәсімдері. Сондай-ақ, қайталама зерттеулер процесі және әртүрлі нарықтық мақсаттар үшін тиісті деректерді тиімді жинау және іріктеу қарастырылады. Модуль аясында сауалнама, сауалнама және іріктеу сияқты сандық және сапалық зерттеу әдістерін қамтитын бастапқы зерттеулерге баса назар аударылады. Маркетинг контекстіндегі сауалнама, сұхбат және фокус-топтар сияқты зерттеу әдістері. Бұл Модуль студенттердің маркетингтік зерттеулер процесін және маркетингтік контекстегі зерттеу дизайнын түсінуін дамытуға бағытталған. Студенттерге қайталама және бастапқы деректерді талдауда ерекше құзыреттілікті дамыту ұсынылады.
  • Образовательная программа 7M04101 Стратегиялық және сандық маркетинг
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top