Жетілдірілген маркетингтік аналитика

  • Маркетингтік аналитика дәлелдемелерге негізделген бірқатар маркетингтік мәселелер бойынша объективті шешім қабылдауға көмектесу үшін ішкі және сыртқы көздерден алынған мәліметтер жиынтығындағы маңызды заңдылықтарды анықтап, қолданады, осылайша маркетингтік стратегиялар мен іс-шаралардың тиімділігі мен тиімділігін арттырады. Модуль студенттердің аналитикалық ойлауын кеңейтуге, атап айтқанда, студенттердің әртүрлі маркетингтік жағдайларда әртүрлі аналитикалық құралдар мен әдістерді қолдану қабілеті мен түсінігін дамытуға бағытталған. Маркетингтік аналитиканы зерттеу студенттерге тиісті өлшемдерді дұрыс анықтауға және қолдануға және нақты маркетингтік әрекеттердің тиімділігін бағалау кезінде тиісті модельдерді жасауға мүмкіндік береді. Сандық маркетингтік аналитикаға ерекше назар аударылады, мысалы, веб-сайт пен әлеуметтік медиа көрсеткіштерін пайдалану және талдау. Студенттер Excel, SPSS сияқты аналитикалық бағдарламалық пакеттермен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға және онлайн-талдау құралдарын пайдалануға мүмкіндік алады.
  • Образовательная программа 7M04101 Стратегиялық және сандық маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top