Жарнама мен коммуникацияларды басқару

  • «Жарнама және коммуникацияны басқару» модулі маркетингтің белгілі бір саласына назар аударады. Көбінесе оны жарнама кешені деп атайды. Жарнама және маркетингтік коммуникациялар -бұл ұйымдар өз қоғаммен және мақсатты аудиториямен өнім мен корпоративті деңгейде байланысатын құралдар. Бұл ұйымдардың барлық түрлеріне қатысты - тез дамып келе жатқан тұтынушылық тауарлар, қызметтер, өнеркәсіптік және коммерциялық кәсіпорындар, қайырымдылық және басқа да коммерциялық емес ұйымдар. Модульдің негізін құрайтын маркетингтік коммуникацияның екі моделі енгізілген: «маркетингтік коммуникация процесі» және маркетингтік коммуникацияны жоспарлау шеңбері. Содан кейін жарнама мен коммуникацияның экологиялық мәнмәтіні, оның ішінде мақсатты аудиториялардың (қоғаммен пен мүдделі тараптардың) әртүрлілігін, реттеу жүйесін, агенттіктер мен БАҚ рөлін тану қарастырылады. Жарнамалық аралас элементтердің толық спектрі анықталады және осы элементтер арасындағы интеграцияның маңыздылығына, сондай-ақ жарнама мен маркетингтік коммуникацияларды маркетинг/бизнес стратегиясы мен операцияларымен біріктірудің маңыздылығына назар аударылады. Модуль сонымен қатар студенттерден маркетингтік коммуникация мәселелерін шешуде және қолдануда таза практикалық ұстанымды талап етеді. Студенттерге Маркетингтік коммуникациялардың проблемалары мен брифингтеріне жауап ретінде науқандарды әзірлеу жоспарларын анықтауда, дайындауда және қорғауда Маркетингтік коммуникациялар басшыларының рөлін ойнауға мүмкіндік беріледі.
  • Образовательная программа 7M04101 Стратегиялық және сандық маркетинг
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top