Қонақжайлылық индустриясындағы сервистік қызмет

  • Қонақжайлылық индустриясындағы қызмет көрсету нарығын қалыптастырудың негізі ретінде қажеттіліктерді зерттеу. Сервистік қызметтің мәнін және сервистік қызметтің даму алғышарттарының рөлін, туристті қонақ ретінде және қызметтерді тұтынушы ретінде қарастырады. Қонақжайлылық индустриясындағы турагент пен туроператордың рөлі мен Тұтынушыға қатысты қонақжайлылық индустриясындағы өнімнің ерекшелігін және сервистік қызметтің сапасын қамтамасыз етуді зерделейді.. клиентке бағдарлану ұғымын береді. Ол адалдықты қонақжайлылық индустриясындағы қызмет көрсету нәтижесі және тұтынушылық адалдықты қалыптастыру әдістері ретінде қарастырады.
  • Образовательная программа 6B11101 Туризм
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 3
Top