6B01417 Кәсіптік оқыту (Тоқыма және сән дизайны) в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Заманауи, шығармашылық, педагогикалық, коммуникативтік және сандық құзыреттілікке кәсіби білім беру саласындағы бакалаврларды дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Абайтану
Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең махаббат тәрбиелеу: оның өлеңдері мен прозаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Академиялық сурет
"Академиялық сурет" курсы құру және құрастыру негіздерін түрлендіруге негізделген. Бұл өндірісті дұрыс құру мүмкіндігі, сонымен қатар дұрыс құрастыру, әртүрлі тоникалық шешімдерді игеру (көлеңке, түс). Сызықтық және әуе перспективасының заңдары. Құрылымды талдау, нақты орта жағдайында қарапайым пішіннің пропорциялары мен көлемін нақты беру және сызықтар, штрихтар арқылы жарықтандыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың дамуының жалпы заңдылықтары Физиология, нерв жүйесінің гигиенасы, жоғарғы нерв қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл аппараты, вегетативтік жүйелердің ерекшеліктері. Балабақша ғимараттарына, топтарына қойылатын гигиеналық талаптар. Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ұлттық тәрбие
Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, әдет - ғұрыптары мен дәстүрлері, өзіндік ерекшеліктері; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ халқының, бүкіл Қазақстан халқының құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; Жалпы адамзаттық құндылықтар- «Мәңгі» Мейірімділік, Ақиқат, Сұлулық идеалдарын тіркейтін, бейбітшілікті, тыныштықты сақтауға ықпал ететін өмір.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Академиялық кескіндеме
Кескіндеме бейнелеу өнерінің ерекше түрі ретінде. Акварель кескіндеме техникасы, олардың ерекшелігі, қасиеттері, құрамы, сондай-ақ Жұмысқа қажетті материалдар. "A la prima" шикі техникасы жылдам, қысқа мерзімді эскиздерде. Академиялық лессировочный тәсіл. Бояудың мөлдір қабаттарымен кеңістіктің пішіні мен тереңдігін мүсіндеу. Натюрморттың оқу этюдімен жұмыс істеу принциптері мен әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Цифрлық робототехника. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тоқыма және сән дизайнының объектілерін жобалау
Пәннің мақсаты: тоқыма және сән дизайнының объектілерін жобалау бойынша негізгі принциптер мен негізгі ұғымдарды игеру. Мазмұны: дизайн негіздері мен кезеңдері. Жобалау түрлері. Тоқыма дизайны.Сән дизайны. Қалыптастырылатын дағдылар: оқу процесінде қарапайым дизайн жүйелерін қолдана білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Композиция
Пәннің мақсаты: композициялық ойлауды қалыптастыру Мазмұны: композиция аспектісі, Композиция шығармашылық түрлендірудің негізі ретінде, композиция түрлері, композицияның математикалық әдістері. Көркем образ, идея, тақырып, сюжет, өнер туындысындағы мотив. Қалыптастырылатын дағдылар: әр түрлі стильде және жанрда композиция құру
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Психология
Психологиялық ғылымның негізгі іргелі салалары туралы базалық білім. Курс теориялық-әдіснамалық негіздердің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және адам тұлғасының қалыптасуы мен дамуының қазіргі заманғы әзірлемелерін, барлық психологиялық ғылымның зерттеу тәжірибесін жинақтауды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Педагогика
Педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас, жеке ерекшеліктері. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби қасиеттер. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары. Дүниетаным-тұлғаның өзегі. Ұжым тәрбие құралы ретінде. Дидактика. Оқу процесі. Оқыту заңдылықтары, принциптері. Оқытудың мазмұны, әдістері, құралдары, нысандары. Оқу процесінің сапасын педагогикалық бақылау. Оқу себептері. Оқытудың педагогикалық технологиялары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Арнайы сурет
Арнайы сурет курсы форманың түрлендіруге, стилизациялауға , трансформациялауға негізделеді. Өсімдік мотивтерінің, натюрморттардың графикалық суреттерінен басталады ,олардың негізінде әртүрлі стильдегі эскиздар орындалады, қисық сызықтар, пластикалық, нүктелер, дақтар, зигзаг тәрізді, сызықтық т.б. Натюрморттың сәндік-жазық шешімдегі көрінісі. Дәстүрлі костюмдегі фигураның суреті, ою-өрнекті фонмен үйлесуі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Түс тану
"Түс теориясы" - бұл студенттердің түс туралы теориялық және практикалық білімдерін тереңдету және дамыту. Практикалық іс-әрекетте теориялық негіздерді сауатты пайдалану, атап айтқанда түстермен шебер жұмыс жасау, түстерді дұрыс араластыру, тонмен жұмыс істеу, түстерді дұрыс үйлестіру, жалпы түстерді көру, композицияның түс нұсқаларын жасау, жұмыс процесіне шығармашылық тұрғыдан қарау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Арт білім беру
Мақсаты: әлемдік діннің дамуын қалыптастырудағы өнердің рөлін қарастыру. Мазмұны: әлемдік өнер мен көркем мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Дін қызметіндегі өнер түрлері, сәулет және кескіндеме және типография. Қазақстан аумағындағы исламдық сәулет ескерткіштері. Құзыреттіліктер: әлемдік өнердің эволюциясын және оның қазіргі дінтанудағы рөлін ашу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Арнайы кескіндеме
Сәндік кескіндеменің негізгі принциптері мен тәсілдері. Қара, ашық фондағы натюрморт.Портрет кеудесімен, түрлі гаммалардағы ұлттық костюмдегі фигура. Курстың басты мақсаты болашақ өнер қайраткерлерін білімді және іскерлікті қажетті тиімді ұйымдастыру үшін шығармашылық жұмыс қамтамасыз ету болып табылады. Түсте тонның сезімін дамытуға ықпал ету, түс үйлесімін, колоритті таңдау және көркемдік талғамды қалыптастыру әдісімен таныстыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Қазақ (орыс) тілі (В2)
Мақсаты: кәсіби тақырыптарға логикалық негізделген мәтіндер мен баяндамаларды қалыптастыру. Сөздің дәлдігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Кәсіби қызметтегі іскерлік қарым-қатынас түрлері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Өзін-өзі тану
Мақсаты: "Өзін-өзі тану"рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының негіздерімен таныстыру. Мазмұны: адамзаттың жаһандық мәселелері және оларды шешу жолдары. Тарихи ретроспективадағы рухани-адамгершілік білім. "Өзін-өзі тану"адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының психологиялық негіздері. Жалпы адамзаттық құндылықтар "Өзін-өзі тану"рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасы мазмұнының негізі ретінде.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 3
-
Компьютерлік графика
Пәннің мақсаты: студенттерді екі өлшемді және үш өлшемді бейнелерді түрлендірудің графикалық жүйелерін құрудың заманауи принциптерімен таныстыру. Графиканың алгоритмдерін үйрену. Реалистік үш өлшемді бейнелерді құру әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім беру
Әлеуметтік және білім беру саясатындағы инклюзивті білім берудің рөлі. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, модельдері, формалары, түрлері. инклюзивті білім берудің педагогикасы мен психологиясы. Инклюзивті білім беру субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу. Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беруді қажет ететін тұлғаларға арналған жеке білім бағдарламалары мен бағыттарын жобалау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Педагогикалық өлшемдер
Мақсаты: критериалды бағалау жүйесін тиімді игеруге және енгізуге ықпал ету. Мазмұны: Оқу нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары. Бағалау мәселесі. Критериалды бағалау технологиясының моделі. Принциптері Кезеңдер мен құралдар. Қалыптастырушы және жиынтық бағалау. Бағалау нәтижелерінің модерациясы. Өзін-өзі бағалау және өзін-өзі бағалау. Портфолиодың педагогикалық міндеттері. Функциялар, портфолио құрамы. Құзіреттіліктер: критериалды бағалауды және әр пән бойынша бағалауды әдістемелік қамтамасыз етуді енгізу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 3
-
Көркем білім беруді оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты: көркем білім беру әдістемесі саласындағы кешенді білімді қалыптастыру. Мазмұны: бейнелеу өнерін, көркем еңбекті және жобалауды оқыту әдістемесінің пәні. Мектептегі көркем еңбек және дизайн құрылымы. Қосымша көркемдік білім берудің құрылымы мен мазмұны. Қалыптастырылатын дағдылар: формальды және бейресми көркемдік білім беру жүйесіне арналған сабақтарды әзірлеу және құрастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Көркем тоқыма
Пәннің мақсаты: тоқуды көркем өңдеу негіздерін зерттеу, Мазмұны: көркем тоқудың дәстүрлі және заманауи технологиялары. Материалдарды тоқу қасиеттері. Қалыптасқан дағдылар: көркем тоқуды игеру
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Қашықтықтан оқытудың әдістемесі мен технологиялары
Мақсаты:студенттерде қашықтан оқытуды ұйымдастыру үшін қажетті құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны:қашықтан оқытудың негізгі ұғымдары мен технологиялары. Интернет-білім беру, виртуалды білім беру. Қашықтан оқыту үшін сандық гаджеттер және сандық құралдар. Оқу сабақтарының типологиясы мен түрлері: Интернет-сабақтар, чат-сабақтар, веб-сабақтар, қашықтан олимпиадалар, жобалар, конкурстар, вебинарлар. Қашықтан оқытудағы диагностика және бағалау. Қалыптасатын құзыреттіліктер:өзінің кәсіби қызметінде қашықтан оқытудың тәсілдерін меңгерген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 3
-
Құрылыс материалдардың технологиясы
Дипломдық жұмыстың практикалық бөлімі орындалатын материалдардың қасиеттері мен декорацияланған мүмкіндіктерін зерттеу бойынша таңдалған технологияны тереңдетіп оқу. Көркем-композициялық міндеттерді шешу үшін осы қасиеттерді әртүрлі техникалық тәсілдерде жетілдіру және еркін пайдалану. Арнайы технологияларды зерделеу және арнайы жабдықтар мен құралдармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Құрақ өнері
Пәннің мақсаты: құрастырудың дәстүрлі әдістері бойынша технологиялық жұмыстарды игеру. Мазмұны: композициялық шешімдерді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін техникалық шеберлік әдістері, композицияны құрудың негізгі әдістері. Дәстүрлі қолөнердің негізгі түрлері, материалда орындау техникасы. Қалыптастырылатын дағдылар: өндірісте сәндік-қолданбалы бұйымдарды жасау кезектілігін игеру
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Ілгермелі шетел тілі (ағылшын тілі)
Мақсаты: Қазіргі мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламаларды орындау. Шет тілінде өз пікірін түсіндіре және қорғай отырып, таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу. Шет тіліндегі өзекті мәселе бойынша барлық "иә" және "қарсы" дәлелдерді айту. Озық шет тілінде ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсете отырып, эссе, баяндамалар, хаттар жазу
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Тігін өндірісінің технологиясы
Тігін өндірісінің негізгі кезеңдері, киім өндірісінде қолданылатын жұмыс түрлері. Тігістер мен тігістер. Техникалық жағдайлар туралы ақпарат. Машина жұмысына арналған негізгі арматура.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Шеберхана таңдау
Пәннің мақсаты: дипломдық жоба бойынша технологиялық жұмысты таңдау. Мазмұны: тақырып бойынша идея іздеу. Дипломдық жобадағы жұмыстың реттілігі. Дипломдық жобаның аналогтарын салыстырмалы талдау. Жобаның эскизден аяқталған сәндік композицияға дейінгі кезеңдері. Материалда қалыптасқан дағдылар: эскизді әзірлеу және олардың жұмыстың композициялық тұтастығындағы орындау әдістерінің масштабты арақатынасын орындау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Безендіру техникасы
Пәннің мақсаты: білімді тереңдету және сынау , материалдарды безендіру техникасында қолдану . Мазмұны: көркем мозаика немесе материалды тоқыма өңдеу элементтері бар сәндік-қолданбалы бұйымдарды жасау. Сәндік-қолданбалы өнер бұйымдарын орындау; Қалыптастырылатын дағдылар: арнайы технологияны қолдану; бөлшектер мен бүтіннің үйлесімді арақатынасы, элементтердің стильдік бірлігі; тапсырманы орындаудың техникалық мәдениеті.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Костюмді құрастыру негіздері
Адам фигурасының антропологиясы. Киім сапасын қалыптастыру және құрастырудың прогрессивті және перспективалы әдістерін меңгеру үшін теориялық негіздері мен практикалық дағдылары. Пәннің теориялық негіздері киімнің әртүрлі түрлерінің рационалды құрылымдарын алу әдістерін меңгерумен, сонымен қатар олардың жоғары сападағы көрсеткіштерін қамтамасыз етумен байланысты сұрақтардың кең ауқымын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Костюм дизайнының элементтерін модельдеу және модельдеу
Пәннің мақсаты: костюмді макеттеу және модельдеу,стиль және стильдік бірлік саласындағы кешенді білімді қалыптастыру, Мазмұны: орналасу, модельдеу, стильдік бірлік, ассоциативті композиция (жалпылау және теру, сурет). Қалыптасқан дағдылар: модельдеу стилін, идеяны, тақырыпты, сюжетті, өнер туындысын жасау мүмкіндігі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Дипломдық жұмысты (жобаны) жазу және қорғау
Теориялық және практикалық бөлімді қамтитын, арнайы пәндердің таңдалған тақырыбы бойынша дипломдық жобаны орындау. Бұл ретте білім алушы оқытудың қазіргі заманғы ақпараттық және педагогикалық технологияларын қолдана отырып, мектепке дейінгі педагогика және жеке әдістемелер саласында ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістерін меңгереді. Дипломдық жұмыс бөлімдерін орындау кезінде өзінің кәсіби сауаттылығын көрсетеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 12
Оқыту нәтижелері
- көркем білімге қазақстандықтардың жаңа тарихи санасын қалыптастыру саясатының басымдықтарын енгізе отырып, тарихи-саяси сипаттағы қазіргі заманғы процестерді сыныптайды
- заманауи ғылымның философиялық, социологиялық, саяси, мәдениеттанулық және психологиялық аспектілерін бейімдейді, сондай-ақ мәдениет пен өнердің әлеуетін пайдалана отырып, тиімді мәдениетаралық коммуникация техникасын сақтайды және академиялық адалдық мәдениетін қолдайды
- шығармашылық бірлестіктер мен одақтарды қоса алғанда, жастар ортасындағы көшбасшылардың жұмысын тиімді ұйымдастыру үшін практикалық білімді пайдаланады
- мемлекеттік, орыс, шет тілдерінде көркем білім беруді дамыту мәселелері мен болашағы және Академиялық хат бойынша өз пікірін дәлелдейді
- жаңа цифрлық технологияларды қолдануға, әртүрлі ақпараттық ресурстардың әлеуетін пайдалануды қоса алғанда, қашықтықтан оқыту әдістемесі мен технологиясының мүмкіндіктеріне негізделген білім беру процесін талдайды
- көркем білім беруді жетілдіру мақсатында Экономика және бизнес, кәсіпкерлік және көшбасшылық, өмір қауіпсіздігі және салауатты өмір салты, экология және тұрақты даму, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері бойынша материалдарды пайдаланады
- ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі отандық өнер мен көркем мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдерін жіктейді
- мектеп оқушыларының даму психологиясы мен физиологиясына сүйене отырып, ресми және бейресми көркемдік білім берудің педагогикалық процесін құрастырады
- менеджмент, оқушылардың жетістіктерін өлшеу технологиясы, көркем пәндер мен цифрлық мәдениетті оқытудың қазіргі заманғы әдістемесі негізінде, оның ішінде инклюзивті білім беру жағдайында Көркем білім беру шеңберінде педагогикалық процесті құрады
- колористика және түстану негізінде сурет және кескіндеме, сәндік-қолданбалы өнер (түрлері бойынша), дизайн, қазіргі заманғы өнер нысандары саласындағы шығармашылық жұмысты модельдейді
- кәсіптік білім беру шеңберінде және одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін технологияның әртүрлі түрлері саласында іргелі білімді, іскерліктер мен дағдыларды көрсетеді
- қолмен және машиналық тәсілмен қаріптерді қоса алғанда, сызбалар, жобалық схемалар және басқа да графикалық құрылыстар жасайды