Маркетингтік коммуникациялар

  • Маркетингтік коммуникация теориясы. Интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар. Маркетингтік коммуникациялардың трендтері. Жарнама. Жарнама түрлері. Жарнамалық науқанды жоспарлау. Жарнама орналастыру. Жарнамадағы Big Data. Инсайт. Жарнаманың тиімділігін бағалау. Веб-сайт және лендинг. Онлайн құралдар. GDN, ря, СРА және CPC модельдері. Әлеуметтік желілер. Өткізуді ынталандыру. Өткізуді ынталандыру түрлері. Оқиғалар маркетингі. Өткізуді ынталандыру жөніндегі іс-шаралардың тиімділігін бағалау. PR. PR құралдары.Жоспарлау. PR іс-шаралардың тиімділігін бағалау.
  • Образовательная программа 7M04103 Іскерлік әкімшілік (МBA)
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
Top