Стратегиялық маркетинг техникасы

  • Курс стратегиялық маркетингтің заманауи аспектілерін, оның жедел маркетингтен айырмашылығын зерттеуге бағытталған. Компанияның маркетингтік стратегиясының тиімділігіне байланысты ерекше құндылықтарды құру стратегиясының бағыты, оның компаниялардың негізгі құзыреттерін күшейту қабілеті, нарықтың өзгеріп жатқан қажеттіліктеріне бейімділігі бәсекелестік артықшылыққа қол жеткізу және оны көп жағдайда сақтау қабілетіне байланысты болады. Осыған байланысты пәнді оқу барысында келесі мәселелер қамтылады:нарықтық бағдарлау стратегиясы, маркетингтік және корпоративтік стратегиялар, талдау әдістері нарық және т. б.
  • Образовательная программа 7M04111 Менеджмент
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top