Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04111 Менеджмент в Астана халықаралық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіпорындарда басқарудың орта және жоғары буынының басшылары ретінде білікті жұмыс істеу үшін қажетті білімі мен практикалық дағдылары бар, компания қызметінің тиімділігін талдау және бағалау саласында зерттеу жұмысы дағдылары бар, белгісіздік пен тәуекел жағдайында тиімді бейімделуге қабілетті, басқару қызметін іске асыруға әзірліктің жоғары деңгейіне ие, тиімді шешімдер қабылдауға қабілетті магистрлерді даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
  • Әлеуметтік-экономикалық болжау әдістері
    Несиелер: 3

    Курс әлеуметтік-экономикалық динамиканың ерекшеліктерін ескере отырып, қазіргі заманғы болжаудың аспаптық базасында білім алуға, магистранттарда әлеуметтік-экономикалық процестерді болжау және жоспарлау жүйесі туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған. Магистранттар форсайт негіздерін, әлеуметтік - экономикалық жүйелердің барлық түрлеріне ортақ болжау мен жоспарлаудың әдіснамалық және әдістемелік мәселелерін зерделейді, болжамды және жоспарлы негіздемелер мен экономикалық есептеулер жүргізудің практикалық дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бизнесті жобалау және дамыту
    Несиелер: 3

    Курс бизнесті құру кезеңдері туралы негізгі білімді қалыптастыруға, бизнесті жобалау саласындағы негізгі практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған: жұмыс істеп тұрған бизнес-модельді құру және талдау, компанияның құрылуы мен өмір сүру жағдайларын анықтау. талап етілетін тиімділік деңгейімен алға қойылған мақсаттарға жетуге бағытталған әдістерді анықтай отырып, нарықтық орта талаптарына сәйкес келеді. Магистранттар бизнесті басқарудың заманауи тәсілдерін, бизнес моделін қалыптастыру процесін және бизнесті тиімді басқарудың құралдарын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Курс аясында магистрант қазіргі жағдайда ұйымдарды басқару мәселелерін шешуде қолданылатын психологиялық білімді практикалық қолдануды игеретін болады. Басқару жүйелерінің тиімділігін арттыру мақсатында адам факторының ресурстық мүмкіндіктерін, басқару қызметінің компоненттерін және топтық процестердің заңдылықтарын игереді. Басқару психологиясы саласындағы негізгі білім мен дағдылар, сондай-ақ ұйымды барынша тиімді басқару әдістері ұсынылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мансапты басқару
    Несиелер: 2

    Бұл курс магистранттардың мансаптық өсуінің негізгі түрлерін, факторлары мен заңдылықтарын зерттеуге, диагностикалық әдістерді және мансапты жоспарлауды қолдана білуге, персоналдың кәсіби даму бағдарламаларын іске асырудағы дағдыларды дамытуға және алуға және олардың тиімділігін бағалауға бағытталған. Магистранттар мансаптық менеджментті жақсарту және кадрлардың кәсіби және кәсіби жоғарылауы бойынша шаралар әзірлеу дағдыларын алады. Магистранттар персоналды дамытуды басқарудың заманауи технологияларын, яғни әлеуметтік дамуды басқару, персоналды оқытуды ұйымдастыру, іскерлік мансапты басқару және персоналды көтермелеу, еңбек қызметін ынталандыру мен ынталандыру мәселелерін басқарады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқарудың заманауи технологиялары
    Несиелер: 2

    Курс компанияны басқарудың заманауи тәсілдерін зерделеуге, іскерлік басқарушылық қасиеттерді дамытуға және ұйымдастырушылық - басқарушылық қызметті жүзеге асыру үшін кәсіби құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған. Магистранттар ұйымды, бөлімшені, команданы және жобаларды басқарудың заманауи тәсілдері мен технологияларын меңгереді. Қаржылық, адами, ақпараттық және тағы да басқа сол сияқты компания ресурстарын басқарудың заманауи құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Курстың мақсаты-жоғары белгісіздік жағдайында күрделі өзгермелі ортада жұмыс істейтін қазіргі заманғы ұйымды тиімді басқарудың әдіснамасы, принциптері мен әдістерін магистрлердің түсінуіне қол жеткізу. Пәнді оқу магистранттардың ғылыми ойлауын, басқарушылық қызмет дағдыларын, практикалық қызмет саласында басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға мүмкіндік береді. Пәнді зерттеудің өзектілігі менеджменттің объективті қажеттіліктен және өндірісті нарықтың сұранысы мен қажеттіліктеріне, жеке тұтынушылардың қажеттіліктеріне бағыттаумен байланысты нарықтық қатынастардың заңдылықтарынан туындайтындығына байланысты.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді жоспарлау мен ұйымдастыру
    Несиелер: 2

    Пәннің мақсаты магистранттарға ғылыми зерттеулер мен инновациялық қызметті ұйымдастыру және жоспарлау негіздері мен практикалық дағдыларын үйрету болып табылады. Пәнді оқу кезінде магистранттар кәсіби, ғылыми-зерттеу қызметі барысында туындайтын міндеттерді тұжырымдауды және шешуді үйренеді; қолда бар әдеби деректерді ескере отырып, оларды өңдейді, талдайды және түсінеді; атқарылған жұмыстың нәтижелерін есептер, рефераттар, мақалалар түрінде ұсынады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өзгерістерді басқару
    Несиелер: 2

    Пән компанияны ішкі және сыртқы ортадағы тез өзгеріп отыратын жағдайларға бейімдеудің мүмкін болатын тәсілдері, жедел және стратегиялық басқару деңгейінде жаңа мәселелерді шешуге дайын болу туралы білімді алуға бағытталған. Магистранттар ағымдағы жағдайдан қалаған болашақ күйіне көшу үшін ұжымда, ұжымда өзгерісті басқарудың құрылымдық әдісін зерттейді. Магистранттар өндірістік процесті жақсартумен, жалпы ұйымның трансформациясымен, рөлдер мен өкілеттіктердің бөлінуімен, бизнес жүргізудің, технологиялардың, өнімдердің принциптері мен әдістерінің өзгеруіне байланысты жедел өзгерістерді басқарудың құралдарын және персонал мен ұйымның мәдениетің өзгеру үдерістерің меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Магистранттарды кәсіптік шет тілін оқытудың негізгі мақсаты білім алушыларға одан әрі мультиязы және мультимәдениетті кәсіптік ортаға интеграциялануға мүмкіндік беретін кәсіптік бағдарланған коммуникативтік құзыреттіліктің шет тілдік (мәдениетаралық) құрамдас бөлігін қалыптастыру болып табылады; жаңа білімді меңгеруге жеке және шығармашылық тәсілді қалыптастыру үшін қажетті қабілеттер мен қасиеттерді дамыту, магистранттардың жалпы мәдениеті мен білімін, ойлау, қарым-қатынас және сөйлеу мәдениетін арттыру, басқа елдер мен халықтардың рухани құндылықтарына құрметпен қарауды қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Макроэкономика (жоғары деңгей)
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты-экономикалық білімнің барлық жүйесінің негізін құрайтын іргелі экономикалық ғылыммен танысу және ғылыми экономикалық дүниетанымды қалыптастыру; макро деңгейдегі экономикалық құбылыстар мен процестерді зерттеу әдістемесі мен құралдарын игеру; макро деңгейдегі экономикалық процестердің дамуын талдай білу. Магистранттар ұзақ мерзімді перспективада макроэкономикалық даму мәселелерін, мысалы, экономикалық өсу, экономикалық тұрақтылық мәселелері, фискалдық саясатты қалыптастыру, Халықаралық еңбек нарығы және т. б. зерттей алады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өзін-өзі басқару және тиімді басшылық
    Несиелер: 3

    Курс магистранттардың өзін-өзі жүзеге асыруға дайындығын, шығармашылық әлеуеті мен шығармашылық ойлау қабілетін пайдалануға, стандартты емес жағдайларда әрекет етуге, қабылданған шешімдер үшін жауапкершілікті қабылдауға дайындықты қалыптастыруға бағытталған. Магистранттар өз әлеуетін басқарудың заманауи тәсілдерін, топтық менеджментті, команданы қалай құруға және команданы басқаруға болатындығын зерттейді. Магистранттар менеджмент дағдыларын меңгереді, тиімді көшбасшылық технологияларын игереді, соның ішінде шешім қабылдау және олар үшін жауапкершілікті сезіну, өзін-өзі бағалауды жүзеге асыру және компанияның бүкіл командасының жұмысын бағалау әдістерің біле алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Стратегиялық жоспарлау
    Несиелер: 2

    Курс стратегиялық жоспарлау негіздерін оқып-үйренуге, стратегиялық даму жоспарын құру кезінде басқару шешімдерін негіздеу мен қабылдау бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Магистранттар компанияның стратегиясын жасау, стратегиялық жоспарлау құралдары арқылы сыртқы және ішкі ортаны талдау, бәсекелік талдау жүргізу және бәсекеге қабілетті стратегияны анықтау, стратегиялық талдау құралдарын тәжірибеде қолдану дағдыларын алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Іскерлік келіссөздерді басқару теориясы мен практикасы
    Несиелер: 3

    Курс магистранттардың іскери келіссөздер жүргізудің теориялық аспектілерін зерттеуге, келіссөздер процесінің ережелері мен қағидаларын үйретуге, талқыланған келісімге балама іздеуге, оппоненттермен байланыс орнатуға және оңтайлы модельді таңдауға көмектесетін практикалық әдістерді өңдеуге бағытталған. Магистранттар келіссөздердің формалары мен түрлерін, келіссөздер процесінің құрылымын білетін болады. Магистранттар келіссөздер процесінде сұрақтар қоюды және сұрақтарды тиімді қолдануды игереді, келіссөздердің негізгі принциптерін қолдану, манипуляциялардан қорғану, әртүрлі жағдайларда қарсылықтар әзірлеу, белсенді тыңдау дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Корпоративтік мәдениетті басқару
    Несиелер: 3

    Курс магистранттарға корпоративті мәдениеттің негізгі теориялары мен модельдері туралы жүйелі білімді қалыптастыруға және осы негізде дағдылар мен зерттеу дағдыларын қалыптастыруға, бейімделу мәселелерін шешетін компаниядағы корпоративтік мәдениетті құру, сақтау және өзгертуге бағытталған. ұйымды сыртқы ортаға және оның ішкі ортасын ұзақ мерзімді перспективада дамытуға біріктіру. Магистранттар ұйымның корпоративтік мәдениетін талдау, корпоративті мәдениетті қалыптастыру, қолдау және өзгерту бойынша ұсыныстар әзірлеу дағдыларын алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Эмоционалды интеллект
    Несиелер: 3

    Курс магистранттарға компаниядағы эмоционалды интеллектті басқарудың заманауи тәсілдері туралы білімді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Магистранттар эмоционалды интеллект анықтамасының қазіргі тәсілдерін, персоналдың эмоционалды интеллектімен жұмыс жасаудың негізгі әдістері мен технологияларын, персоналдың эмоционалдық интеллектісін бағалау және дамыту әдістерін қолдану тәсілдерін біледі. Магистранттар қызметкерлердің және жалпы ұйымның эмоционалды интеллектісін басқару бойынша жұмысты ұйымдастыру дағдыларын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Стратегиялық маркетинг техникасы
    Несиелер: 3

    Курс стратегиялық маркетингтің заманауи аспектілерін, оның жедел маркетингтен айырмашылығын зерттеуге бағытталған. Компанияның маркетингтік стратегиясының тиімділігіне байланысты ерекше құндылықтарды құру стратегиясының бағыты, оның компаниялардың негізгі құзыреттерін күшейту қабілеті, нарықтың өзгеріп жатқан қажеттіліктеріне бейімділігі бәсекелестік артықшылыққа қол жеткізу және оны көп жағдайда сақтау қабілетіне байланысты болады. Осыған байланысты пәнді оқу барысында келесі мәселелер қамтылады:нарықтық бағдарлау стратегиясы, маркетингтік және корпоративтік стратегиялар, талдау әдістері нарық және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Еңбек қауіпсіздігі және денсаулықты қорғау менеджменті жүйелері
    Несиелер: 3

    Пән магистранттарға өндірістік жағдайларды, технологиялық процестерді қауіпті факторлардың пайда болу мүмкіндігі тұрғысынан ғылыми талдаулармен, кәсіпорындарда денсаулық пен еңбекті қорғауды бағалаумен танысуға мүмкіндік береді. Магистранттар денсаулық пен қауіпсіздікке қауіп-қатерді басқаруды ұйымдастыру мәселелерін, осы саладағы көрсеткіштерді қалай жақсартуға болатындығын біледі және игереді, жарақаттану мен кәсіби ауруларды талдау әдістерін, еңбек қауіпсіздігі бойынша әзірленген іс-шаралардың әлеуметтік-экономикалық тиімділігін бағалау негіздерін игереді. персоналдың денсаулығы, еңбек қауіпсіздігі мен қауіпсіздігін басқару жүйелерін бақылау, сондай-ақ персоналдың қауіпсіздігі мен денсаулығын реттейтін нормативтік құжаттарды зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Фирманың маркетингтік стратегиясы
    Несиелер: 3

    Бұл курс маркетингтік стратегияларды терең зерттеуге және нарық туралы ақпарат жинаудың ең прогрессивті әдістерін игеруге, маркетингтік зерттеу процестерін жобалауға, маркетингтік талдау дағдыларын алуға, мәліметтерді жүйелеуге және зерттеу есептерін шығаруға бағытталған. Магистранттар маркетингтік стратегияларды әзірлеу және жүзеге асыру дағдыларын, қазіргі заманғы стратегиялық маркетингтің әдістерін, тәсілдерін, құралдарын қалай пайдалану, кәсіпорын маркетингін басқарудың ажырамас жүйесін қалыптастыру және маркетингтік қызметтің ұзақ мерзімді нәтижелерін бағалау дағдыларын алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON1

    Кәсіби қызмет үшін шет тілін білетіндігін көрсету, күнделікті өмірде, кәсіби салада қоғамда тиімді өзара әрекеттесу, кәсіби және кәсіби емес тақырыптарды талқылау процесінде өз көзқарасын қорғау, шетелдік серіктестермен келіссөздер жүргізу; көп мәдениетті ортада қарым-қатынасты ұйымдастыра білу.

  • Код ON2

    Басқару психологиясындағы заманауи тәсілдерді, басқарушылық қызметтің әлеуметтік-психологиялық негіздерін, басқару процесін құрудың ерекшеліктерін, құрылымын және модельдерін білу, компанияның эмоционалды интеллектісін тиімді пайдалануға және қызметтің жалпы тиімділігін арттыруға бағытталған заманауи әдістер мен технологияларды қолдану.

  • Код ON3

    Ғылыми зерттеудің проблемаларын, міндеттері мен әдістерін тұжырымдай білу, ғылыми зерттеулер жүргізуді жоспарлай және ұйымдастыра білу, бақылаулар, тәжірибелер, эмпирикалық деректерді ғылыми талдау негізінде жаңа шынайы фактілерді анықтау, әлемдік ғылым мен кәсіби қызмет деректері негізінде талдамалық шолулар жасау, алынған нәтижелерді қорытындылау, практикалық ұсынымдар тұжырымдау.

  • Код ON4

    Бизнесті басқаруға және жобалауға, компанияны тиімді басқару мен басқаруды жоспарлауға және іске асыруға қатысу. Тиімді басқару дағдыларын дамыту, ұйымның бизнес процестерін, басқарудың заманауи тәсілдері мен технологияларын білу.

  • Код ON5

    Бизнес саласында, оның ішінде жеке кәсіби даму мен персоналды басқаруды қалыптастыру кезінде басқарудың заманауи тәсілдері мен технологияларын қолдану. Бизнес-процестерді жобалау мен басқарудың инновациялық әдістерін, ұйым ішіндегі мансаптық дамуды, өзін-өзі басқару және тиімді басқару құралдарын қолдану, кәсіби өсу мен жалпы компания менеджментін басқару дағдыларына ие болу.

  • Код ON6

    Нарықтың тез өзгеретін жағдайларын ескере отырып, әлеуметтік-экономикалық болжау мен стратегиялық жоспарлаудың заманауи тәсілдерін, белгісіздік пен тәуекел жағдайындағы өзгерістерді қалай басқаруға болатынын білу, өзгеретін ортада қызметті жоспарлау мен болжаудың тиімді құралдарын пайдалану дағдыларын алу.

  • Код ON7

    Әлеуметтік-экономикалық болжау негізінде компанияның стратегияларын әзірлеу және жүзеге асыру, маркетингтік стратегия мен жалпы стратегиялық маркетингтің түрлерін білу, дұрыс маркетингтік шешімдер қабылдау үшін нарықтық ортаны зерттей білу.

  • Код ON8

    Макроэкономикалық талдаудың заманауи әдістерін, дамыған деңгейдегі статикалық және динамикалық макроэкономикалық модельдерді, елдің маркоэкономикалық даму заңдылықтарын анықтау үшін әлеуметтік-экономикалық жүйелерді жоспарлау мен болжаудың әдіснамалық негіздерін білу.

  • Код ON9

    Еңбек қауіпсіздігін басқару түсінігін көрсету, қызметкерлердің еңбегі мен денсаулығын тиімді басқару, ішкі және сыртқы ортада компаниялардың жағымды имиджін және тиімді корпоративтік мәдениетін қалыптастыру.

  • Код ON10

    Мансаптық жоспар құру және тиімді кәсіби дамуды таңдау үшін жеке әлеуетті бағалау, өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі жүзеге асыруға дайындығын, командада (ұжымда) жұмыс істеу қабілетін көрсету, корпоративтік мәдениетті тиімді басқару, талдау және оны қалыптастыру, қолдау және өзгерту бойынша ұсыныстар әзірлеу.

Top