8D01501 Математика педагогтарын даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Математика саласында ғылымның, білімнің және өндірістің қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін философия докторы (PhD) дәрежесін беруімен практикалық және ғылыми қызметте кәсіби және ғылыми құзыреттілікке ие және оларды практикалық және ғылыми қызметте жүзеге асыру дағдыларына ие жоғары білікті, бәсекеге қабілетті, ғылыми-педагогикалық кадрларды дайындау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D010 Математика педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Дифференциалдық және интегралдық теңдеулер теориясы'
Мақсаты: дифференциалдық және интегралдық теңдеулердің қазіргі әдістерін меңгеру. Бірінші және жоғары ретті дифференциалдық теңдеулер. Шешімнің бар болуы және жалғыздығы туралы теоремалар. Дербес туындылы теңдеулер. Екінші ретті дербес туындылы теңдеулер. Сызықтық және сызықтық емес теңдеулер. Бастапқы шарт. Шектік есептер. Шекаралық есептер. Сызықтық жүйелер. Сызықтық және сызықты емес интегралдық теңдеулер және оларды шешу әдістері
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Функционалды анализдің қолданыстары'
Мақсаты: қолданбалы есептерді шешуде функционалдық талдаудың негізгі әдістерін меңгеру. Қазіргі заманғы мәселелерді шешу үшін Функционалдық талдау аппаратын қолдану. Сызықтық, метрикалық, толық кеңістіктер, нормаланған кеңістіктер. компактілі жиындар. Банах, евклид, унитарлық, гильберт кеңістіктері. Толық ортонормаланған жүйе. Фурье Қатары. Үздіксіз шектеулі сызықтық операторлар. Операторлар кеңістігі. компактілі операторлар және олардың қасиеттері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Методикалық ғылымның және математикалық білімнің заманауи мәселелері'
Мақсаты: кәсіби қызметке дайындау және математиканың заманауи әдістерін меңгеру Математика ғылым ретінде және оқу пәні ретінде. Үздіксіз білім беру жүйесіндегі математикалық білім. Математиканың оқыту пәні. Математиканың басқа жаратылыстану ғылымдарымен байланысы. Математиканы оқыту педагогикалық ғылым ретінде. Қоғам дамуының қазіргі кезеңіндегі математикалық білімнің рөлі мен орны. Математиканы оқытуды дамытудың негізгі мәселелері. Мектептегі математика курсының мазмұны, мазмұнын құру принциптері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Математиканың іргелі бағыттарының өзекті мәселелері'
Мақсаты: математиканың негізгі есептерін шешу дағдыларын дамыту. Математикалық анализ. Математикалық анализдің әдістері мен принциптері. Талдаудың іргелі мәселелері. Сандар теориясы. Сызықтық алгебра. Аналитикалық геометрия. Алгебра, геометрия, ықтималдық теориясы және логиканың негізгі сұрақтары. Математиканың қазіргі мәселелері және олардың әдіснамасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сызықтық операторлар теориясы және оларды қолдану'
Мақсаты: операторлардың спектрлік теориясы есептерін шешуде сызықтық операторлардың әдістерін меңгеру. Функционалды кеңістіктер және олардың қасиеттері. Сызықтық операторлар және функционалдар. Математикалық физика есептерін шешуге арналған сызықтық операторлардың қолданылуы. Түйіндес кеңістіктер және түйіндес операторлар. Компактілі жиындар. Толығымен үзіліссіз операторлар. Сызықтық операторлардың спектрлік теориясы. Операторлардың спектрлік теориясының есептерін шешуде сызықтық операторлардың әдістерін қолдану. Фурье түрлендіруі: тура және кері
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазіргі математиканы зерттеудің теориялық және әдіснамалық тәсілдері'
Мақсаты: математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесінде жүйелік әдісті мұғалімнің әдістемелік дайындығын фундаментизациялаудың негізі ретінде пайдалану. Математиканы оқыту әдістемесі. Математиканы оқыту теориясы мен әдістемесіндегі жүйелі тәсіл мұғалімнің әдістемелік дайындығын фундаментализациялау негізі ретінде. Математика әдіснамасының компоненттері. Математикадағы тұлғаға бағытталған және белсенді тәсілдер. Математиканың әдіснамалық негіздері. Математикадағы ғылыми зерттеу әдістері. Математикалық зерттеулердің принциптері мен әдістері. Дидактика оқыту теориясы ретінде. Математиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Математикалық физика және функционалдық кеңістік теориясының қазіргі мәселелері'
Мақсаты: математикалық физика мен функционалдық талдаудың заманауи әдістерін меңгеру. Дербес туындылы теңдеудің классикалық және жалпы шешімі. Лаплас операторы және оны қолдану. Бірінші ретті сызықты емес теңдеулер. Эллиптикалық, гиперболалық, параболалық теңдеулер. Аралас типті дифференциалдық теңдеулер. Тербеліс, жылу өткізгіштік, Лаплас теңдеулері. Тербеліс теңдеуіне қойылған Коши есебі. Тербеліс теңдеуіне қойылған Фурье әдісі. Коши-Ковалев теоремасы. Максималдылық принципі. Фурье әдісі. Пуассон интегралы. Грин формуласы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
ЖОО-ларда математиканы практикалық бағытта оқыту'
Мақсаты: математикадан қолданбалы есептерді шешуге ықпал ете отырып, тәжірибеге бағытталған ойлауын дамыту Университет бағдарламасындағы қолданбалы есептер мен математика жаттығулары. Математиканы оқытуды тиімді жүзеге асыру үшін практикаға бағытталған есептерді қолдану. Практикаға бағытталған есептер мен жаттығуларды әзірлеу және оларды шешу әдістері. Алгебрадағы, анализдегі, геометриядағы, ықтималдық теориясындағы, дискретті математикадағы, математикалық логикадағы практикаға бағытталған есептер
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Математиканы оқытудағы компьютерлік эксперимент'
Мақсаты: алгебра, анализ және геометрия есептерін шешуде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану Алгебра, анализ және геометрия есептерін шешуде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану. Математиканы оқытуда қолданылатын математикалық компьютерлік бағдарламалар және олардың математиканы оқытудағы оң және теріс рөлі. Математика сабақтарында қолданылатын мәтіндік, есептеу және иллюстрациялық бағдарламалар: MathCad, GeoGebra. LaTex, PowerPoint, ActivStudio, сондай-ақ әртүрлі онлайн-бағдарламалар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Академиялық хат''
Мақсаты: математикадан жазбаша ғылыми жұмыстар саласындағы білімдерін жаңарту және дамыту. Математикалық мәтін. Ақпараттың халықаралық жіктеуіштері. Математикалық мәтіннің құрылымы мен мазмұны. Мәтінге Аннотация. Кіріспе. Негізгі нәтижелер. Дәлелдеу базасы. Қорытынды. Библиография. LaTex математикалық мәтіндік бағдарламасы. Ғылыми мәліметтер базасы: Web of Science, Scopus,.... Рецензия. Рецензияның түрлері мен құрылымы. Редакциялық түзету. Ғылыми басылымдағы редакциялау ерекшеліктері
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеу әдістері''
Мақсаты: ғылыми зерттеу әдістемесі туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Ғылыми жұмыс: құрылымы, мазмұны, тілі және рәсімделуі. Ғылыми жұмысты жоспарлау. Ғылыми жұмыстарды ұйымдастыру. Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу, ақпаратты іздеу, өңдеу және сақтау, ғылыми міндеттерді шешу. Ғылыми математикалық мәтінді дайындау ерекшеліктері: тезистер, баяндама, ғылыми мақала, монография, конкурстық құжаттама.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазіргі математика мұғалімінің ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері'
Мақсаты: мұғалімнің ғылыми-зерттеу іс-әрекетіне қажетті дайындық деңгейін қамтамасыз ету. Математика мұғалімінің ғылыми-зерттеу қызметінің негізгі түрлері. Математика сабақтарында зерттеу қызметін қалыптастыру әдістері. Жаңартылған білім беру мазмұны аясында зерттеу қызметін қалыптастыру мазмұны мен әдістемесі. Сабақтан тыс іс-әрекетте білім алушылардың зерттеушілік біліктері мен дағдыларын дамыту. Математика мұғалімінің ғылыми-зерттеу жұмыстарының кезеңдері. Ғылыми-зерттеу конкурстарына қатысу үшін ғылыми жұмысты жоспарлау және дайындау. Математика мұғалімінің ғылыми-зерттеу қызметінің негізгі түрлері. Математика сабақтарында зерттеу қызметін қалыптастыру әдістері. Жаңартылған білім беру мазмұны аясында зерттеу қызметін қалыптастыру мазмұны мен әдістемесі. Сабақтан тыс іс-әрекетте білім алушылардың зерттеушілік біліктері мен дағдыларын дамыту. Математика мұғалімінің ғылыми-зерттеу жұмыстарының кезеңдері. Ғылыми-зерттеу конкурстарына қатысу үшін ғылыми жұмысты жоспарлау және дайындау
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби саладағы заманауи ғылыми жетістіктерді ескере, заманауи зерттеу әдістерін қолдана отырып, ғылыми-зерттеу қызметін дербес жүзеге асыру.
- Оқытуды жүзеге асыру үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және техникалық құралдарын қолдану, оқу процесіне ақпараттық-коммуникациялық жүйелерді енгізу жолдарын талдау
- Практикалық есептерді шешу үшін ақпаратты өңдеу, талдау және жүйелеудің математикалық әдістерін, математикалық құралдарды қолдану
- Өзіндік ғылыми идеяларды жасай отырып, қазіргі заманғы теориялар мен талдау әдістеріне негізделген ғылыми зерттеу процесін жүзеге асыру
- Ең күрделі теоремалар мен тұжырымдарды дәлелдеудің негізгі кезеңдерін талдай отырып, есептердің математикалық модельдерін зерттеу әдісін қолдану
- Есептік құжаттаманы дайындау және ғылыми мақалалар мен баяндамалар түрінде алынған нәтижелерді жалпылау барысында ғылыми-педагогикалық зерттеу нәтижелерін, теория мен эмпирикалық деректердің арақатынасын бағалау
- Білім беру үдерісінде математиканы оқыту теориясы мен технологиясы бойынша практикалық және теориялық іс-қимылдарды ұйымдастыру
- Математикалық пәндер бойынша қолданбалы сипаттағы зерттеу жұмыстарын жүргізу
- Зерттеу нәтижелерін оқу процесіне енгізу және жобалау
- Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру деңгейінде кәсіби-педагогикалық қызметті жүзеге асыру
Ұқсас БББ
8D01501 Математикалық білім берудегі зерттеу әдістемесі
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
8D01501 Математика
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
8D01501 Математика
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
8D01501 Математика педагогін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
8D01501 Математика
Сулейман Демирель атындағы университеті