Автоматтандырылған жүйелерді жасақтау процесін басқару

  • Ұйымдастырушылық басқарудың әдіснамалық және теориялық негіздері; менеджмент пен маркетингтің мәні, мазмұны, міндеттері, принциптері мен функциялары; принциптері, стратегиялары және баға саясаты; жаңа өнімдер үшін тиімді маркетингтік жоспарлар құру негіздері. Сіздің бизнесіңіздің тиімді жұмысын қамтамасыз ететін әкімшілік міндеттер. Нақты басқарушылық және маркетингтік міндеттерді талдау және шешу, жаңа өнім өндірісі бойынша жобалардың тиімділігін бағалау; корпоративтік қызметті бақылау және аудит.
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top