Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетинг негіздері
-
«Маркетинг негіздері» курсын оқыту барысында келесі тақырыптар қамтылады: тұтынушылар мінез-құлқы, маркетингтік орта және оның компоненттері, В2С және В2В нарығы, болжау, сегменттеу, таргетинг, 4Р (Product Price Place Promotion) қалыптастыру, брендинг, жеке сату, маркетингтік бәсекелестік және стратегиялық маркетинг. Курсты меңгеру барысында теориялық, басты маркетингтік тұжырымдамаларды түсіну мен қатар, әр түрлі саладағы маркетингтік жоспар құру дағдыларына ие болу үшін Самсунг, Додо пицца и Каспи Банк сияқты отандық және шетелдік кейстер қарастырылады.
-
Образовательная программа 6B06104 Digital Management and Design
-
Несиелер 5
-
Оқу жылы 3