6B06104 Бизнес-аналитика және Digital-маркетинг в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласында құзыреті бар және цифрлық экономика мен бизнес-ортаны трансформациялау жағдайында тиімді стратегияларды әзірлеу, визуализациялау және енгізу үшін деректерді талдаудың заманауи әдістерін, цифрлық құралдар мен IT-шешімдерді қолдануға қабілетті бизнес-аналитика және цифрлық маркетинг саласында білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B057 Ақпараттық технологиялар
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 6B061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
Заманауи бағдарламалау тілдері
Пәннің мақсаты білім алушыларға Python тілін меңгеріп, мамандықтың кәсіби қызметінде бағдарламалау негіздерімен алынған әдістер мен дағдыларды қолдана отырып, заманауи компьютерлік техниканы қолдана отырып, бағдарламалаудағы мәселелерді жоғары деңгейде тиімді шешуге үйрету болып табылады. Пән Python бағдарламалау тілінде объектілі-бағытталған бағдарламалау стиліндегі консольдік қосымшаларды әзірлеу қабілетін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Үлкен деректерді талдауға арналған бұлттық есептеулер
Мақсат-деректерді сақтау туралы білім алу, аналитика үшін қазіргі заманғы үлкен деректерді сақтау технологияларын және үлкен деректерді өңдеудің бұлтты технологияларын зерттеу. Пәннің мазмұны тақырыптардан тұрады: Big Data-мен жұмыс істеудің бастапқы кезеңінде бұлтты пайдалану, деректермен эксперименттер жүргізу және гипотезаларды тексеру кезінде, талдау шешімдерін өнеркәсіптік пайдалануға енгізу кезінде
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Жобаларды басқару
Пәннің мақсаты – жобалық менеджмент саласындағы білім жүйесін қалыптастыру және жобаларды әзірлеу мен жүзеге асырудың принциптерін, әдістерін, әдістемесін зерделеу, жұмыс көлемін, ресурстарды, уақытты теңестіру кезінде жоба мақсаттарына жету механизмдерін меңгеру, сапа мен тәуекелдер, кәсіби бағалау және жобаны сараптау дағдылары мен дағдылары, жобаны іске асыру тиімділігін арттыру үшін басқару шешімдерін әзірлеу болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Экология және өмір сүру қауіпсіздігі
Пәннің мақсаты инклюзия мен тұрақты даму құндылықтарын ескере отырып, білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы түсініктер мен сенімдер жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән тұрақты даму мен инклюзивті көзқарас құндылықтары туралы сенімдерді, экологиялық ойлау дағдыларын, төтенше жағдайлар кезінде табиғи және техногендік сипаттағы қатерлерден халықты қорғау үшін дұрыс шешім қабылдай білу мен болжау қабілеттерін, сондай-ақ адамның қауіпсіз әрі жайлы өмір сүру жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімдерді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Экономико-математикалық әдістер мен үлгілер
Пәннің мақсаты – макро және микро – деңгейдегі математикалық модельдердің көмегімен экономиканы оның маңызды функционалды ішкі жүйелері тұрғысынан зерттеу: өндірістік, қаржылық-несиелік, Әлеуметтік және т. б., теориялық білімді игеру және қолданбалы экономикалық- математикалық модельдерді тұжырымдау, оларды талдау, түсіндіру және басқару шешімдерін жүйелерін қабылдау үшін пайдалану бойынша қарапайым практикалық дағдыларды игеру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Көпагентті жүйелер
Пәннің мақсаты-білім алушылардың таратылған жүйелерді құру саласындағы іргелі білімдерін игеру, көп агенттік жүйелерді құру тәсілдерін және оларды талдау әдістерін, сондай-ақ оларды практикалық қолдану салаларын зерттеу. Пән көпагентті жүйелерді қолдану және жобалаудың базалық теориясымен, көпагентті жүйелердің архитектурасымен, зияткерлік агенттермен, агенттер кооперациясының моделімен, семантикалық паутинамен, көпагентті жүйелерді құру әдістерімен танысуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Тұтынушы құнын басқару (CLV/CAC)
Пәннің мақсаты-клиентті тарту құны (CAC) және клиенттің өмірлік құндылығы (CLV) көрсеткіштерін зерттеу және оңтайландыру. Тәртіп әр жаңа клиенттің компанияға қанша шығын әкелетінін анықтауға, маркетингтік арналардың тиімділігін салыстыруға, жалпы жарнаманы бақылауға, таңдалған жылжыту моделін түзетуге және клиенттерді жоғалтпай шығындарды оңтайландыруға мүмкіндік береді. Сондай-ақ, осы курсты оқып үйрену клиенттің компаниямен қарым-қатынасының барлық уақытында алатын жалпы кірісін бағалауға мүмкіндік береді. Курс тұтынушыларды тарту стратегияларына қатысты негізделген шешімдер қабылдау үшін талдауды терең зерттеуді және осы көрсеткіштерді пайдалануды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жоғарғы математика
Пәннің мақсаты студенттерді басқа пәндерге қажетті алгебралық әдістермен таныстыру болып табылады. Пән аналитикалық геометрия элементтерімен сызықтық және векторлық алгебра туралы, математикалық талдаудың негізгі ұғымдары туралы, сондай-ақ ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика элементтері туралы білімді қалыптастыруға, жоғары математикадағы типтік және күрделі есептерді шешу әдістемесін игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
BigData негізінде құрылымдалмаған деректерді өңдеу және талдау
Мақсаты құрылымдалмаған деректерге қол жеткізуді қамтамасыз ететін деректерді талдау платформаларын, байланысты құралдарды зерттеу.Курс практикалық және ғылыми мақсаттар үшін құрылымдалмаған деректерден сандық ақпаратты жүйелі түрде алу әдістерін, классикалық талдауды, жіктеу әдістерін; кластерлеу және тақырыптық модельдеу, мәтінді, кескіндерді және уақыт қатарларын талдау үшін терең нейрондық желілерді дамыту әдістерін қарастырады
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Интернет технологиялары
Пәннің мақсаты ретінде білім алушыларда әлемдік ақпараттық желінің жұмыс істеуін қамтамасыз ету технологиялары мен әдістері туралы, Интернет желісінде ақпаратты сақтау мен ұсынуды ұйымдастыру кезінде интернет технологияларын қолдану теориясы мен тәжірибесінің негіздері туралы білім жүйесін қалыптастыру, клиенттік бағдарламалаудың қазіргі заманғы технологияларын пайдалана отырып Интернет-қосымшаларды жобалау дағдыларын қалыптастыру. Пән стильдердің каскадтық кестелерін, HTML тілін және дизайн элементтерін қолдана отырып, өзінің web-беттерін құру дағдыларын үйретуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Экономикалық талдау
Пәннің мақсаты ұйымдардың қаржы-шаруашылық қызметінің тиімділігін бағалау және арттыру үшін қажетті экономикалық талдау саласында жүйелі білімді қалыптастыру болып табылады. Экономикалық деректерді өңдеу және түсіндіру әдістері, цифрлық құралдарды қолдану, көрсеткіштерді визуализациялау, аналитикалық платформалармен және бақылау тақталарымен жұмыс істеу әдістері оқытылады. Алынған дағдылар басқару шешімдерін негіздеуге және талдауды стратегиялық және операциялық жоспарлау процестеріне біріктіруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Бизнес-жоспарлау және дизайн
Пәннің мақсаты – бизнес-жоспарлау мен жобалаудың теориялық негіздері мен практикалық тәсілдерін зерттеу, бизнес-жоспарларды әзірлеу, негіздеу және іске асыру әдістері бойынша білім қалыптастыру, жобалардың тиімділігін бағалау құралдарын меңгеру, сондай-ақ кәсіпкерлік және инвестициялық қызметтегі стратегиялық ойлау мен басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
Пәннің мақсаты: болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білімді және болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру дағдыларын қалыптастыруға, білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекеттік басқарудағы және құқықтық тәртіпті қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Машинамен оқыту әдістері
Зерттеудің мақсаты-Машиналық оқыту әдістерімен, нейрондық желілерді құру принциптерімен және әртүрлі мәселелерді шешуге арналған қосымшалармен таныстыру. Машиналық оқытудың негізгі түрлері, нейрондық желілерді бағдарламалық қамтамасыз етуді жүзеге асыру үшін практикалық есептерді шешу алгоритмін әзірлеу, әртүрлі құрылымдағы нейрондық желілерді оқытудың маңызды әдістеріне шолу және сипаттау, MATLAB ортасын пайдалана отырып нейрондық желілерді енгізу қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Мәліметтерді ұйымдастыру модельдері мен әдістері
Пәннің мақсаты-деректерді ұйымдастыру мен басқарудың теориялық негіздері мен практикалық әдістерін зерттеу. Пәннің мазмұны құрылымдау, сақтау, өңдеу және деректерге қол жеткізу негіздерін, транзакциялар мен бәсекелестікке қол жеткізуді басқаруды, заманауи тәсілдер мен технологияларды, NoSQL, Big Data және деректерді сақтау негіздерін (data warehousing), мәліметтер базасын жобалауды, жобалау кезіндегі типтік қателерді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты – экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық саласында құзыреттерді қалыптастыру. Пән экономикалық теория мәселелерін, кәсіпкерлік қызметтің даму үрдістері мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздерін, кәсіпкерлікті қолдаудың құралдық және институционалдық тетіктерін, сондай-ақ кәсіпкерлік қызметтегі оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілеттерін дамыту мәселелерін зерделеуге бағытталған. Курс барысында білім алушылар қаржы құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді, жеке және отбасылық бюджетті жоспарлау мен басқаруға, жинақтарды сақтап, көбейтуге, қаржылық ақпаратты талдауға және инвестициялық стратегияны таңдауға үйренеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Экономикалық статистика және мәліметтерді талдау
Пәннің мақсаты заманауи цифрлық технологиялар мен аналитикалық құралдарды пайдалана отырып, экономикалық деректерді статистикалық талдау және өңдеу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Визуализация әдістері, деректердің үлкен массивтерін түсіндіру, болжамды модельдер құру және тиімділікті бағалау қарастырылады. Цифрлық экономика және нарықтық ортаны трансформациялау жағдайында басқарушылық шешімдерді негіздеу үшін статистикалық әдістерді қолдануға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Web те бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу негізі
Пән проблемалы-бағытталған Web-ресурстарды жобалау, жасау және маркетинг дағдыларын қалыптастыру, есептеу техникасы мен ақпараттық технологияларды дамытудың әлемдік тенденцияларын білу негізінде кәсіби есептерді шешу және зерттеудің перспективалық әдістерін қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Мәліметтер қорын басқару жүйесі
Пәннің мақсаты цифрлық деректерді өңдеу мен берудің негізгі технологияларын оқыту,серверлік ДҚБЖ SQL орнату, баптау және мониторингтеу, деректер базасын әзірлеу, құру, резервтеу, қалпына келтіру және репликациялау және оларға қол жеткізуді басқару бойынша практикалық дағдыларды игеру болып табылады. Пән білім алушыларды ДҚБЖ сыныптамасымен және архитектуралық модельдерімен таныстыруға; көп қолданушы ДҚБЖ ұйымдастыру, транзакция механизмдері туралы білім алуға, SQL Server ДҚБЖ жұмысына бағдарланған қосымшалар әзірлеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Логистика
Пәннің мақсаты логистикалық басқару теориясы мен практикасы және логистикалық қызметтің даму тенденциялары саласындағы білім жүйесін қалыптастыру, жергілікті, ұлттық, халықаралық логистикалық жүйелерді ұйымдастыру мен басқарудың заманауи технологияларын, әдістерін, әдістері мен құралдарын, сондай-ақ бизнесті ұтымды логистикалық қамтамасыз етуге ықпал ететін логистикалық ағындардың, операциялар мен стратегиялардың тиімділігін талдау және бағалау дағдыларын игеру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Компьютерлік дизайн
Пәннің мақсаты –білім алушыларды компьютерлік графика және дизайндағы цифрлық жобалау негіздерімен таныстыру. Пән дизайнның теориялық негіздерін, компьютерлік графика негіздерін қалыптастыруға, әдістерін игеруге бағытталған. Білім алушылар компьютерлік сауаттылықты, көп өлшемділікті, мысалдарды, процестерді, құбылыстарды цифрлық түсіндіруді қолдана отырып, көркем шығармашылық мүмкіндігіне ие болады. Заманауи қолданбалы бағдарламаларды қолдана отырып, білім алушылар компьютерлік дизайн технологиялары мен әдістерін қолдана алады
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Цифрлық өнімдердің бағасының құрылуы және монетизациясы
Пәннің мақсаты-баға белгілеудің әртүрлі әдістері мен өнімді монетизациялау модельдерін зерттеу, фирманың баға стратегияларын әзірлеу және іске асыру және оларды экономикалық жағдай мен макро реттеудің ағымдағы өзгерістеріне бейімдеу. Тәртіп Интернет желісінде компаниялар мен өнімдерді тиімді жылжытуды ұйымдастыру үшін қажетті дағдыларды игеруге мүмкіндік береді. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы қазіргі ұйымда болып жатқан өзгерістер жағдайында кәсіпорындардың қызметіне ақпараттық технологияларды енгізу процесін басқару әдістеріне назар аударатын болады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Цифрлық контент және брендинг
Пәннің мақсаты – цифрлық контентті жасау, ілгерілету және басқару қағидаттарын зерттеу, цифрлық брендинг стратегиялары туралы түсінік қалыптастыру, брендтің визуалдық және мазмұндық айдентикасын әзірлеу дағдыларын дамыту, сондай-ақ онлайн ортада және цифрлық экономика жағдайында брендтің тұрақты имиджі мен танымалдылығын арттыру үшін заманауи digital-құралдарды қолдану.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Блокчейн және криптотехнологиялар
Пәннің мақсаты-блокчейн технологияларын, осы технологияларда қолданылатын криптографиялық әдістерді зерттеу. Пән туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған блокчейн транзакцияларды тіркеуге және активтерді бақылауға, қауіпсіздікті қамтамасыз етуге, пайдалануға мүмкіндік беретін таратылған мәліметтер базасы ретінде блокчейн деректерді қорғау және құпиялылықты қамтамасыз ету үшін, блокчейн технологиясының экономика және қаржы саласында қолданылуын зерттеу. технологиялық әртүрлілік.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Тәуекел-менеджмент
Пәннің мақсаты білім алушыларда тәуекелдерді басқару саласындағы тәуекелдерді басқару ерекшеліктері мен әдістерін, тәуекелдерді талдау әдістемесін түсінуге және төмендетуге және бейтараптандыруға бағытталған іс-шаралардың нәтижелерін бағалауға негізделген білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпорында тәуекел-менеджментті іске асыру шеңберінде міндеттер шеңберін айқындау, қолданыстағы құқықтық нормаларды, қолда бар ресурстар мен шектеулерді негізге ала отырып, басқарушылық шешімдер қабылдаудың оңтайлы тәсілдерін таңдау, сондай-ақ экономикалық және практикалық міндеттерді шешу үшін кәсіпкерлік тәуекелдерді талдаудың сандық және сапалық әдістерін қолдану қабілеттерін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жүйелік талдау және технологиялық процестерді модельдеу негіздері
Пәнді игерудің мақсаты-зерттеу кезінде мәселелерді шешуге, жұмыс істеуді қамтамасыз етуге, күрделі жүйелерді басқаруды жетілдіруге арналған әдістер мен құралдарды зерттеу және практикалық қолдану. Пән шешім қабылдау әдістері мен тәсілдерін зерттеуге бағытталған; тәуекел мен белгісіздік жағдайында шешім қабылдау әдістерін таңдау; проблемалық және дағдарыстық жағдайларды шешуде жүйелік талдау білімін практикалық қолдану.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Маркетингтегі жасанды интеллект
Пәннің мақсаты – бизнес-процестердің тиімділігін арттыру үшін маркетингте жасанды интеллектті қолдануды зерттеу. Пән үлкен деректерді талдау, тұтынушы мінез-құлқын болжау, жекелендіру, маркетингтік коммуникацияларды автоматтандыру және digital ортада интеллектуалдық жүйелерді қолдану әдістерін меңгеруге бағытталған. Сандық трансформация жағдайында маркетингтік шешімдер қабылдау мен стратегияларды әзірлеу үшін ЖИ құралдарымен жұмыс істеу дағдылары қалыптастырылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Бизнестегі ақпараттық жүйелер және ақпараттық технологиялар негіздері
Пәннің мақсаты әртүрлі сыныптағы және мақсаттағы ақпараттық жүйелерді әзірлеу модельдері мен әдістерін құру саласында арнайы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән оқуға бағытталған бизнес-процестерді оңтайландыру және негізделген шешімдер қабылдау үшін өндірістің ақпараттық технологиялары, менеджерлерге өнімділікті талдауға және бизнесті бақылауға көмектесетін құрылымдық шешімдер қабылдау үшін қолданылатын ақпараттық жүйелер туралы түсініктерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 8
-
Жобаларды басқару ақпараттық жүйелері
Пәннің мақсаты білім алушылардың жобаларды тиімді басқару үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу жобаларын басқару және қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалану саласында теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән студенттердің есептеуіш техника мен ақпараттық технологияларды дамыту бойынша әлемдік үрдістер біліміне негізделген кәсіби проблемаларды зерттеу, жаңа нарықтық мүмкіндіктерді бағалау, табу және бизнес идеяларды қалыптастыру қабілеттіліктерін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Компьютерлік жүйелерде ақпаратты қорғау
Пәннің мақсаты ақпаратты қорғау жүйелерін қолданудың теориялық негіздерін анықтау, әдістерді, қауіпсіздік модельдерін қолдану тәжірибесін талдау. Пән ақпаратты қорғау әдістерінің теориялық негіздерін, ақпаратты қорғау мәселесінің өзектілігін, ақпаратты өңдеу, беру және сақтау процесінде ақпаратты қорғаудың негізгі принциптерін, әдістері мен құралдарын ақпараттық жүйелерде компьютерлік құралдарды қолдана отырып зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Бірлік экономикасының көрсеткіштері
Пәннің мақсаты білім алушыларда бірлік экономикасының негіздері және оны білім беру өнімдерін басқару үшін қолдану туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Курс шеңберінде білім алушылар пайдаланушының өмірлік құндылығы (LTV) және клиентті тарту құны (CAC) сияқты бірлік экономикасының негізгі тұжырымдамаларымен танысады, осы көрсеткіштерді білім беру бағдарламаларының қаржылық нәтижелерін талдау және оңтайландыру үшін пайдалануды үйренеді. Курс шығындарды талдау мен оңтайландыруды, баға стратегияларын және олардың негізгі көрсеткіштерге әсерін, сондай-ақ қаржылық модельдер мен болжауды қоса алғанда, бірлік экономикасын терең зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Бизнесті талдаудағы модельдеу және компьютерлік графика
Пәннің мақсаты бизнес-процестерді талдау, сипаттау және оңтайландыру үшін визуалды әдістер мен графикалық құралдарды зерттеу болып табылады. Пән күрделі бизнес ортасы туралы толық түсінік беру үшін деректерді модельдеу және визуализация элементтерін біріктіреді, CorelDraw, PhotoShop, 3D MAX, графикалық модельдерді құруға және оларды әрі қарай талдауға, деректер мен нәтижелерді визуализациялауға арналған бейне өңдеу бағдарламаларымен жұмыс істеу тәсілдерін зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету
Пәнді оқытудың мақсаты-Ақпаратты қорғау мәселелерін, қорғаныс жүйелерін құру тұжырымдамаларын және қорғалған жүйелердің қауіпсіздік деңгейлерін бағалаудың әртүрлі тәсілдерін өзектендіру. Мазмұны: қорғау әдістері мен құралдарының жіктелуі, ақпаратты қорғау объектілерінің ерекшеліктері, ақпараттық процестерді іске асыру кезінде ақпаратты қорғау құралдары; оларды жобалау және пайдалану кезінде ақпараттық жүйелердегі ақпаратты қорғау әдістері.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Стратегиялық менеджмент және маркетинг
Пән стратегиялық менеджмент пен маркетингтің теориялық негіздерін зерделеуге, сондай-ақ қазіргі жағдайда стратегияларды әзірлеуге және іске асыруға қолданбалы құзыреттерді игеруге бағытталған. Пән ұзақ мерзімді перспективада ұйымның тұрақты дамуы үшін басқарушылық, маркетингтік, экономикалық және аналитикалық функцияларды біріктіретін үздіксіз процесс ретінде стратегиялық басқару туралы кешенді идеяны қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Big Data және бұлттық технологиялар
Пән деректердің үлкен көлемін сақтауға, өңдеуге және талдауға байланысты технологияларды бұлтты платформалармен және олардың тиімділігін қамтамасыз ететін қызметтермен жан-жақты зерттеуге бағытталған. Ол бұлтты ортада Big Data-мен жұмыс істеу үшін қолданылатын заманауи құралдарды, әдістерді және тәсілдерді қамтиды. Бұлтты есептеу Big Data процестерін үнемді қамтамасыз ету үшін инфрақұрылымды ұйымдастырады
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Мерчендайзинг және тұтынушылардың мінез-құлқы
Пәннің мақсаты – мерчендайзингтің теориялық негіздері мен практикалық құралдарын зерттеу, тұтынушылық мінез-құлықтың ерекшеліктері мен заңдылықтарын анықтау, сауда кеңістігін безендіру мен тауарды ұсынудың сатып алушылардың мінез-құлқына әсері туралы түсінік қалыптастыру, сондай-ақ бәсекелі орта жағдайында сату көлемін арттырудың тиімді әдістерін қолдану және тұтынушылық белсенділікті талдау дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қоғамға қызмет ету және инклюзивтілік құндылықтары
Пәннің мақсаты білім алушыларда қоғамға қызмет ету мәдениетін дамытуға, әр адамның қадір-қасиетін құрметтеуге және инклюзивті құндылықтарды әділ және ынтымақты қоғамның негізі ретінде тануға бағытталған тұрақты гуманистік көзқарастарды қалыптастыру болып табылады. Курс әлеуметтік жауапкершілік, еріктілік, азаматтық белсенділік принциптерін, сондай-ақ жас, жыныс, этникалық, мүгедектік және әлеуметтік мәртебе контекстіндегі әртүрлілікті қамтитын инклюзивтіліктің заманауи тәсілдерін зерттейді. Пәнде тұлғаның қоғамдық сананы өзгертудегі рөліне, әлеуметтік қолдау тәжірибелеріне және өмірдің әртүрлі салаларында, соның ішінде білім беру, медиа, мәдениет және азаматтық бастамаларда инклюзивті орта құруға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Экономикс
Пәннің мақсаты - әлеуметтік өндірісті, микро және макроэкономикалық деңгейлердегі нарықтық құрылымдардың заманауи түрлерін, шектеулі ресурстар жағдайындағы экономикалық субъектілердің мінез-құлқын, экономиканың жұмыс істеу принциптері мен тетіктерін зерттеу, экономикалық теорияны басқару шешімдерін қабылдау құралы ретінде қалай пайдалану керектігін, мемлекеттің әлеуметтік-экономикалық саясатын әзірлеуді түсіндіреді, теориялық ережелер мен жалпылауды практикалық тұрғыдан қолдануға бағытталған қызметі болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Бизнес-инжиниринг
Пәннің мақсаты-студенттердің бизнес-процестерді заманауи модельдеу негіздері туралы білімдерін қалыптастыру, бәсекелестік стратегияны қалыптастыру үшін кәсіпорындардың сыртқы ортасы мен экономикалық даму ерекшеліктерін талдау негізінде туындайтын тәуекелдер мен қауіптерді бағалау Курс сонымен қатар ұйымның құрылымы, оның әртүрлі бөлімшелерінің өзара байланысы және нәтижесінде дұрыс басқару шешімдерін қабылдау, сондай-ақ қазіргі жағдайда кәсіпорындардың ұтымды және тиімді жұмыс істеу тетіктері туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Маркетингтік зерттеулер және коммуникациялар
Пәннің мақсаты-маркетингтік зерттеулер мен коммуникациялар саласында жүйелі теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пән маркетингтік ақпаратты жинау, сақтау, өңдеу және талдауды, коммуникация стратегиясы мен тактикасын әзірлеуді қоса алғанда, маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын дамытуға бағытталған. Өнімнің тиімді орналасуына және ұйымның бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін оңтайлы жылжыту арналарын таңдауға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Деректерді визуализациялау және Data Storytelling
Пән ақпаратты графикалық бейнелеу арқылы тиімді жеткізу және деректерді талдауға негізделген әңгімелер айту дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәнге визуализацияны құру дағдылары (графиктер, диаграммалар, инфографика, скролителлинг, Датаарт), аудиторияға күрделі деректерді түсінуге және негізделген шешімдер қабылдауға көмектесетін деректерді визуализациялау құралдарын (интерактивті визуализациялар, бейнелер, интерактивті ойындар) пайдалану кіреді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 8
-
Цифрлық экономикадағы және нарықтағы маркетинг
Пәннің мақсаты – цифрлық маркетинг пен маркетплейстердің теориялық және практикалық аспектілерін зерттеу, цифрлық экономиканың жұмыс істеу механизмдерін қарастыру, заманауи ілгерілету құралдары туралы тұтас түсінік қалыптастыру, тұтынушылық мінез-құлықты талдау мен digital-стратегияларды қолдану дағдыларын дамыту, сондай-ақ Қазақстан Республикасында және одан тыс жерлерде бизнестің цифрлық трансформациясы жағдайында маркетингтік шешімдердің тиімділігін бағалау қабілеттерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Стратегиялық бюджеттеу және шығындарды басқару
Пән өзгермелі сыртқы және ішкі орта жағдайында стратегиялық бюджеттеудің және ұйымның шығындарын басқарудың қолданбалы құралдарын игерудің теориялық негіздерін зерделеуге бағытталған. Пән студенттердің стратегиялық қаржылық жоспарлау, бюджеттік бақылау, қымбат шешімдердің тиімділігін бағалау құзыреттерін қалыптастырады, ресурстарды пайдалануды оңтайландыруға және ұйым қызметінің жалпы тиімділігін арттыруға бағытталған негізделген басқару шешімдерін қабылдау қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Өндірістік менеджмент
Пән өндірісті басқарудың принциптері мен әдістерін зерттеуге және осы негізде өндірісті ұйымдастыру мен басқаруды жетілдіру бойынша басқарушылық шешімдерді әзірлеуге бағытталған, болашақ мамандардың өндірісті басқарудың мақсаттары мен функцияларын, өндірістің мәні мен түрлерін, өндіріс процесі мен өндірістік циклді, өндірісті ұйымдастырудың принциптері мен әдістерін басқарудың жалпы тәсілдері туралы хабардар болуына ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Пәннің мақсаты - кездейсоқ құбылыстардың заңдылықтарын және олардың қасиеттерін игеру және зерттеу және оларды статистикалық деректерді талдау үшін пайдалану. Пән ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдары мен теоремаларын, кездейсоқ шамалар мен олардың сандық сипаттамаларын, ықтималдықтардың шекті теоремаларын, математикалық статистика элементтерін, сондай-ақ теория объектілерімен жұмыс істеу, оның аппаратын, өзіндік әдістерін меңгеру дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Менеджмент және маркетинг негіздері
Пәннің мақсаты – менеджмент пен маркетинг негіздерін, олардың нарықтық экономика мен ұйымдар қызметіндегі орнын зерделеу. Пән басқару және ілгерілету қағидаларын меңгеруге, менеджмент функцияларын, маркетингтік талдауды, нарықты сегменттеуді, позициялау мен коммуникацияларды зерттеуге бағытталған. Сондай-ақ басқарушылық және маркетингтік құзыреттерді дамытуға, шешім қабылдау, жоспарлау, ұйымдастыру және бақылау дағдыларын қалыптастыруға, тұтынушы мінез-құлқын және өнімді ілгерілету стратегияларын түсінуге негізделген.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
1C:Предприятие платформасында есептеу-аналитикалық есептерін бағдарламалау
Пәннің мақсаты 1С жүйесінің тұжырымдамасы саласында базалық білімді қалыптастыру: кәсіпорын, жүйенің функциялары, жүйеге қызмет көрсету және конфигурациялау, объектілерді конфигурациялау. Пән жүйе интерфейсінің негізгі мүмкіндіктерін, тиімді жұмыс әдістерін,негізгі принциптерді, жедел есеп-аналитикалық шешімдерді құруды, 1С жүйесінің тұжырымдамаларын қарастырады: кәсіпорын, жүйенің функциялары, жүйені күтіп ұстау және баптау, объектілерді конфигурациялау, ақпараттық технологиялардың негізгі модельдерін қолдану дағдылары және оларды пәндік салалардағы мәселелерді шешу үшін қолдану әдістері.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Нейромаркетинг
Пәннің мақсаты-тұтынушылық мінез-құлықты талдау және маркетингтік стратегиялардың тиімділігін арттыру үшін нейромаркетингті қолданудың жүйелі теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән нейроғылыми зерттеу әдістерін игеруге, эмоциялар мен бейсаналық процестердің шешім қабылдауға әсерін зерттеуге, сондай-ақ бәсекелестік артықшылықтарға қол жеткізу үшін заманауи ғылыми тәсілдер мен технологияларды ескере отырып, маркетингтік науқандарды әзірлеуге және енгізуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Сапа менеджменті жүйелері
Пәннің мақсаты-кәсіпорын өнімдерін өндіру және сату процестеріндегі сапа менеджменті жүйесін зерттеу, кәсіпорында сапа менеджменті жүйесін әзірлеу және енгізу процедураларын, өнімді жоспарлау мен бақылау мен сертификаттаудың формалары мен әдістерін, оңтайлы басқару шешімдерін қабылдау алгоритмдерін, сапаны қамтамасыз ету саясаты мен бағдарламаларын әзірлеу және түзету.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ақпараттық қауіпсіздік қағидаларын ескере отырып, бизнес-аналитика мен цифрлық маркетингке қажетті деректерді жинау, өңдеу және талдаудың тиімді шешімдерін әзірлеу үшін заманауи бағдарламалау тілдерін және дерекқорды басқару жүйелерін пайдалану.
- Сандық ортада жаңа мүмкіндіктер мен қауіптерді анықтау үшін статистика мен экономика қағидаларына сүйене отырып, маркетингтік зерттеулер, нейромаркетинг және машиналық оқыту әдістері арқылы нарықтық трендтер мен тұтынушылық мінез-құлықты талдау.
- Жарнамалық науқандардың максималды тиімділігіне қол жеткізу үшін цифрлық экономика мен маркетплейстердің ерекшеліктерін, сауда және тұтынушылық мінез-құлық қағидаларын, сондай-ақ деректерді талдау және модельдеу нәтижелерін ескеретін кешенді цифрлық маркетинг стратегияларын әзірлеу.
- Экономикалық-математикалық модельдеу әдістерін, бірлік экономикасының көрсеткіштерін және стратегиялық бюджеттеу мен шығындарды басқару қағидаларын пайдалана отырып, цифрлық маркетинг саласындағы бизнес-үрдістер мен жобалардың экономикалық тиімділігін бағалау.
- Мақсатты аудиторияның ерекшеліктерін және қоғамға қызмет етудің құндылықтарын ескере отырып, деректерді талдау нәтижелерін тиімді ұсыну, презентациялар мен сенімді коммуникацияларды әзірлеу үшін деректерді визуализациялау және Data Storytelling құралдарын қолдану.
- Цифрлық өнімдерді жеткізу тізбегін басқару және тарату үрдістерін оңтайландыру және электрондық коммерциядағы операциялардың тиімділігін арттыру үшін логистикалық қағидаларды пайдалану.
- Тәуекелдерді басқару әдістерін қолдана отырып және заңнаманың және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің талаптарына сәйкестігін қамтамасыз ете отырып, цифрлық маркетинг және бизнес-аналитика саласындағы жобаларды іске асыруға байланысты тәуекелдерді талдау.
- Цифрлық маркетинг және бизнес-аналитика топтарындағы жоспарлау, бақылау және коммуникация үрдістерін автоматтандыру үшін интернет технологиялары мен бұлтты есептеулерді пайдалана отырып, жобаларды басқарудың ақпараттық жүйелерін әзірлеу және енгізу.
- Клиенттің құнын бағалау және бәсекелестік орта мен тұтынушылық мінез-құлықтың ерекшеліктерін ескере отырып, цифрлық өнімдерге баға белгілеу және монетизациялау стратегияларын әзірлеу.
- Транзакция қауіпсіздігі мен деректерді қорғауды қамтамасыз ете отырып, цифрлық маркетинг пен электрондық коммерцияның инновациялық шешімдерін әзірлеу үшін блокчейн және криптотехнология қағидаларын қолдану.
- Өндірістік үрдістерді оңтайландыру және цифрлық өнімдерді әзірлеу мен өндірумен айналысатын компанияларда ресурстарды басқару тиімділігін арттыру үшін технологиялық үрдістерді жүйелік талдау және модельдеу әдістерін қолдану.
- Экологиялық факторлар мен тіршілік қауіпсіздігі қағидаттарының бизнес-үрдістерге әсерін талдау және қоршаған ортаға теріс әсерді азайтуға және қызметкерлер мен клиенттердің қауіпсіздігін қамтамасыз етуге бағытталған шешімдер қабылдау.
- Экономикалық деректерді талдау және экономикалық мақсаттылық, әлеуметтік жауапкершілік және инклюзивтілік қағидаттарын басшылыққа ала отырып, цифрлық маркетинг контекстінде нарықтық трендтерді, тұтынушылық мінез-құлықты және қаржылық көрсеткіштерді болжайтын модельдер құру үшін бағдарламалаудың математикалық әдістері мен алгоритмдерін қолдану.