Стратегиялық маркетинг модельдері

  • Курс докторанттарға стратегиялық маркетингтің ғылыми негізделген концепцияларын білуге, теориялық концепцияларды интерпретациялау негізінде маркетингтік стратегияны әзірлеудің әдістері мен тәсілдерін жоспарлауға, стратегиялық маркетингтің түрлі модельдерін бағалауға және салыстыруға, теориялық және ғылыми құралдарды пайдалана отырып, маркетингтік ортаны бағалауды жүргізуге, кәсіпорынның стратегиялық даму бағыттарын қалыптастыруға бағытталған талдау әдістерін таңдауға, миссияны, пайымын, мақсаттарын қалыптастыруға, кәсіби маркетингтік қызметте нақты міндеттер қоюға мүмкіндік береді.
  • Образовательная программа 8D04103 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top