Маркетинг метрикасы

  • Курс докторанттарға ғылыми негізделген маркетингтік метриктерді білуге, ғылыми және теориялық тәсілдерге сүйене отырып, кәсіби қызметте маркетингтік метриктерді интерпретациялауға және таңдауға, маркетингтік метрикалардың түрлері мен мақсатын зерделеуге, метрикаларды пайдалана отырып, маркетингтік қызметті диагностикалауға, маркетинг кешенін әзірлеу кезінде нарықтық метриктерді, метриктерді, жарнамадағы метриктерді саралауға және таңдауға мүмкіндік береді.; интернеттегі және әлеуметтік желілердегі жарнаманың тиімділігін метрикамен бағалау
  • Образовательная программа 8D04103 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top