Аналитикалық маркетинг

  • Курс маркетингтік талдаудың ғылыми әдістері мен құралдарын зерделеуге, релевантты деректерді алу үшін маркетингтік ақпаратты жинақтауға, талдауға, синтездеуге және интерпретациялауға мүмкіндік береді; маркетингтік талдаудың түрлерін: нарықты, бәсекелестерді, делдалдарды, маркетингтік стратегияны, компанияның ішкі ортасын, мақсатты аудиторияны зерделеуге және таңдауға; теңгерімді басқару шешімдерін дайындау мақсатында компаниялардың функционалдық стратегиялары арасындағы өзара байланысты талдауға; жүргізілген маркетингтік талдаудың нәтижелерін жинақтауға және жүйелеуге мүмкіндік береді.
  • Образовательная программа 8D04103 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top