Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Аналитикалық маркетинг
-
Курс маркетингтік талдаудың ғылыми әдістері мен құралдарын зерделеуге, релевантты деректерді алу үшін маркетингтік ақпаратты жинақтауға, талдауға, синтездеуге және интерпретациялауға мүмкіндік береді; маркетингтік талдаудың түрлерін: нарықты, бәсекелестерді, делдалдарды, маркетингтік стратегияны, компанияның ішкі ортасын, мақсатты аудиторияны зерделеуге және таңдауға; теңгерімді басқару шешімдерін дайындау мақсатында компаниялардың функционалдық стратегиялары арасындағы өзара байланысты талдауға; жүргізілген маркетингтік талдаудың нәтижелерін жинақтауға және жүйелеуге мүмкіндік береді.
-
Образовательная программа 8D04103 Маркетинг
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 2