Маркетингтегі теңдестірілген көрсеткіштер жүйесі

  • Курс маркетингтегі теңдестірілген көрсеткіштер жүйесінің ғылыми тұжырымдамасын зерттеуге мүмкіндік береді; талдау немесе зерттеу жүргізу үшін маркетингтік көрсеткіштерді моделдеу; макро -, мезо - және микродеңгейлерде нәтижелі қызметті қамтамасыз ететін маркетингтік көрсеткіштерді бағалау; қойылған міндеттерді нақты шешуге, олардың өзара байланысын анықтауға мүмкіндік беретін маркетингтік көрсеткіштерді саралау; кәсіби міндеттерді шешу бойынша қызмет нәтижелерін бағалау және мақсаттылық принциптерін пайдалана отырып, маркетингтік көрсеткіштерді есептеу.; маркетингтік көрсеткіштерді есептеу үшін ақпараттық коммуникациялық технологияларды таңдау
  • Образовательная программа 8D04103 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top