Денсаулық сақтаудағы сервис-менеджмент

  • Бұл курстың мақсаты магистранттарда сервистік қызметті жүзеге асыратын кәсіпорынды басқарудың негізгі қағидаттары туралы білім жүйесін құру, сондай-ақ клиенттерге қызмет көрсету жүйесін ұйымдастыру туралы идеяларды, кәсіби қызмет процесінде жанжалдар мен күйзелістерді басқару, денсаулық сақтау саласындағы еңбек ұжымындағы кәсіби мінез-құлық пен этикет пен өзара қарым-қатынас этикасының нормалары мен ережелерін қалыптастыру.
  • Образовательная программа 7M04116 Денсаулық сақтау менеджменті
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top