Қызмет маркетингі

  • Қызметтер маркетингі курсында қызметтердің жіктелуі және сипаттамалары, қызмет нарығының ерекшеліктері, сервис индустриясындағы тұтынушылар мінез-құлқы мен тәуекелдер, қызмет көрсету сапасының тұжырымдамалық үлгісі, персонал және өзара қарым-қатынас маркетингі, әр түрлі қызмет салаларындағы маркетингті басқарудың ерекшеліктері оқытылады. Студенттер «Euro Disney», «Ford», «First Direct» кейстеріндегі мәселелерді шешеді, қызмет көрсетудің барлық стандарттарын, фирмалық стильді әзірлеу, қызмет көрсету уақытын анықтау, фирмаішілік тренингтер мазмұнын қамтитын командалық жобалар орындайды.
  • Образовательная программа 6B04129 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
Top