Сатуды басқару

  • Курс компанияның маркетингтік қызметіндегі сатуды басқару құралдарын зерттеуге бағытталған және келесі бөлімдерден тұрады: оффлайн және онлайн сату ерекшеліктері; сату бөлімінің жұмысын ұйымдастыру; сату бөлімдері қызметкерлерін таңдау, оқыту және ынталандыру; сату келіссөздерінің әдістері мен дағдылары; қарсылықты басқару; коммерциялық ұсыныс пен маркетинг жиынтығын құру, сөйлеу сценарийлерін құру, «суық» байланыстармен жұмыс жасау, сату шұңқырын құру, сатуды болжау және жоспарлау, сату стратегиясын құру. Курс клиенттер базасын құруды, «бірегей тауар ұсынысын», «маркетинг кит әзірлеу», келіссөздер жүргізу және тауарлар мен қызметтерді көрсету процесін қамтитын топтық жобаны қорғаумен аяқталады.
  • Образовательная программа 6B04129 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
Top