Банктік маркетинг

  • Курста банктік өнімдерді нарыққа тиімді жылжыту мақсатында банктік маркетингтің принциптері мен ерекшеліктерін зерттеу қарастырылады. Курс келесі бөлімдерден тұрады: банкті басқарудағы маркетингтің ерекшеліктері, банктік қызметтер нарығы конъюнктурасын зерттеу, клиенттердің мінез-құлқын басқару және банктік қызметтер нарығын сегменттеу, банктік маркетингті басқару, банктің маркетингтік стратегиялары, банктік маркетингті бақылау және аудит. Курсты игеру шетелдік және отандық кейстерді, жағдайлық есептерді шешуді, сондай-ақ зерттелген банк материалдары негізінде маркетингті басқару стратегиясын құруды қамтитын командалық жобаны жүзеге асыруды қарастырады.
  • Образовательная программа 6B04129 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
Top