Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетингті басқару
-
Курс компаниядағы маркетингті басқару процесін зерттеуге бағытталған және мыналардан тұрады: бизнестегі маркетингтің рөлі; компаниядағы маркетингті ұйымдастыру; корпоративтік, функционалдық және инструменталдық деңгейдегі маркетингті басқару; маркетингтің стратегиялық және тактикалық жоспары; маркетингтік бюджет; маркетингті басқаруды бақылау, бағалау және аудит. Жағдайлық есептерді және коллоборативті кейстерді шешу барысында студенттер маркетингтік стратегияларды таңдау, шешім қабылдау техникаларын, маркетингтік қызметті басқаруды қамтамасыз ететін кәсіби функцияларды игереді, сонымен қатар зерттелетін компания үшін маркетингтік стратегияны әзірлеу бойынша командалық жобаны жүзеге асыру көзделеді.
-
Образовательная программа 6B04129 Маркетинг
-
Несиелер 5
-
Оқу жылы 4