Ғаламдық, этикалық және тұрақты маркетинг

  • Курс компанияның әлеуметтік және корпоративті жауапкершілігі, бәсекелік қабілетін арттыру үшін жаһандық, этикалық және тұрақты маркетингтік тұжырымдамаларды үшжақты қолдану әдістерін зерттеуге бағытталған. Курс келесі тақырыптарды қамтиды: жаһандық маркетингтің мәні мен ерекшелігі; сыртқы бизнес ортаның маркетингтік стратегияларға және компанияның ішкі және әлемдік нарықтардағы жұмысына әсері; тауарлық белгіні немесе брендті ілгерілетудің әлемдік нарығына шығу стратегиясы мен тактикасы; этикалық маркетинг және жаһандану; тұрақты маркетингтік стратегияны әзірлеу және оны жүзеге асыру. Студенттер компанияның және оның барлық мүдделі тараптарының маркетингтік қызметіндегі экологиялық, әлеуметтік және этикалық салдарын есепке алуды жүргізе алады. Курс барысында Coca Cola, «Қызыл айдаһар» өнімі, Kaspi Bank және басқалары сияқты шетелдік және отандық кейстерге талдау жасау; сондай-ақ компанияны әлемдік нарықта жылжыту үшін тұрақты маркетингтік тұжырымдаманы жасауға бағытталған топтық жобаны орындау қарастырылған.
  • Образовательная программа 6B04129 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
Top