Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Туризм маркетингі
-
Курс туристік индустрия жағдайында маркетингтің теориялық және практикалық аспектілерін зерттеуге бағытталған және келесі бөлімдерді қамтиды: туристік маркетингтің экономикалық мәні мен тұжырымдамасы, туристік нарық, туризмдегі маркетингтің ерекшеліктері, туризм нарығындағы тұтынушылардың мінез-құлқы, туризм саласындағы маркетингтік зерттеулер, туристік өнімді дамыту және басқару, дестинацияны дамыту, туристік кәсіпорынның баға саясаты, туристік өнімді жылжыту жүйесі, тарату және туристік сауда жүйесі, туристерді орналастыру индустриясы, және туризмде тамақтандыруды ұйымдастыру технологиясы, туристерге экскурсиялық қызмет көрсету, туризмдегі сапаны маркетингтік басқару, туризмді құқықтық реттеу, халықаралық туризм маркетингі. Курсты меңгеру шетелдік және отандық кейстерді шешуді, сондай-ақ ішкі туристік қызметтерді ішкі және сыртқы нарықтарға жылжытуға бағытталған командалық жобаны жүзеге асыруды қарастырады.
-
Образовательная программа 6B04129 Маркетинг
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3