Мәдени-тынығу жұмысындағы жарнама

  • Коммерциялық және әлеуметтік жарнама арасындағы айырмашылықтардың тізімін жасау. Әлеуметтік-мәдени өнім жарнамасының тасымалдаушыларының артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау. Ең тиімді баспа жарнамалық өнімдерін зерттеу және талдау үшін таңдау. Мәдениет мекемесінің жарнама құралдарын таңдау кезеңдерін әзірлеу. Жарнамалық науқанның сметасын әзірлеу. "Жарнаманы тарату құралдары" кестесін толтыру. Әлеуметтік-мәдени өнімді жылжыту үшін ұран әзірлеу. Жарнамалық мәтіндерден кілт сөздерді іздеңіз.
  • Образовательная программа 6B11117 Мәдени –тынығу жұмысы
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top