Корпоративтік басқару

  • Сервис және сервистік қызметтер: сервистің негізгі түрлері және олардың сипаттамалары; сервистік қызмет көрсету құрылымы. Қызмет түсінігі. Жаңа қызмет. Сервистік қызметтің қарама-қайшылығы; сервистік қызмет халықтың қажеттіліктерін қанағаттандыру нысаны ретінде. Тұрмыстық қызметті дамыту нысаны ретінде кооперативті қозғалыс; қызмет көрсету кәсіпорындары. Қызмет көрсетудің прогрессивті нысандары; сервистегі коммуникация нысандары; жаңа қызмет түрлерін және қызмет көрсетудің прогрессивті нысандарын енгізу. ҚР ЖОО-да сервистік қызмет мамандарын даярлау жүйесі. Қызмет көрсету этикасы мен психологиясы. Қызмет көрсетудің психологиялық аспектілері; Қызмет этикасының орны.
  • Образовательная программа 6B11117 Мәдени –тынығу жұмысы
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top