Бренд-менеджмент

  • Осы пәнді оқу нәтижесінде магистранттар брендтерді басқару, компания брендтерін құру және басқару бойынша кәсіби көзқарасты, білімді, практикалық дағдыларды және негізгі дағдыларды дамыту саласында негізгі құзыреттерді қалыптастырады. Магистранттар бренд-менеджменттің практикалық дағдыларының кешенін және тақырыптық кейстер, пікірталастар, шығармашылық тапсырмалар және т.б. компаниялардың маңызды стратегиялық материалдық емес активтері сияқты әдістемелерді пайдалану негізінде қазіргі қарқынды дамып келе жатқан бизнес-ортада компаниядағы брендтердің жағдайын бағалау қабілетін меңгереді. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар мыналарды білетін болады: бренд менеджментінің негізгі ұғымдары және компаниялардағы брендтерді басқарудың негізгі механизмдері; тақырыптық кейстер, ситуациялық есептер және осы саладағы тәжірибелі мамандардың шеберлік сыныптары арқылы кәсіпорындағы маркетинг деңгейін сипаттайтын брендтерді бағалауды үйрену. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар бренд менеджментінің практикалық дағдыларының кешенін және қазіргі заманғы қарқынды дамып келе жатқан бизнес-ортадағы компаниядағы брендтердің жағдайын бағалау қабілетін меңгереді.
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top