Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M04131 Стратегиялық басқару және көшбасшылық в Торайгыров университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қарқынды дамып келе жатқан бизнес-ортада тиімді стратегиялық шешімдерді қабылдау үшін бизнес саласында заманауи білім мен дағдыларды меңгерген, жоғары білікті басқарушы кадрларды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Торайгыров университеті
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
«Бизнесті басқарудағы заманауи тенденциялар» шығу модулі
"Бизнесті басқарудағы басқарудың заманауи үрдістері" көшпелі модулінің мақсаты жаңа өндірістерді құру үрдістерімен танысу және оларды басқа елде, басқа өңірде басқару болып табылады. ҚР кәсіпорындарында, өңірлерде бизнесті басқарудағы үздік тәжірибені бейімдеу мүмкіндігін зерделеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бизнесті зерттеу
Пәннің мақсаты - практикалық басқару қызметінде бизнес-зерттеулерді қолданудың мәні мен ерекшеліктерін зерттеу. Зерттеу нәтижесінде магистранттар: компаниялардағы бизнес-зерттеулердің негізгі сипаттамалары мен талдауын, бизнес-зерттеулердегі технологиялар мен нарық ұғымын, бизнес - зерттеулердің негізі ретінде жобаның экономикалық параметрлерін, бизнес-зерттеулердегі болжау мен жоспарлауды білетін болады. Бизнес-зерттеу жүргізудің құрамдас элементтері зерттеу жүргізу қорытындылары бойынша ұсынымдарды қолдану дағдылары болып табылады. Курсты игеру аясында кейс-стади, ситуациялық есептерді шешу, топтық пікірталас, нақты жағдайларды талдау қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жобаларды басқару
«Жобаларды басқару» пәнін оқу аясында магистранттарда жобаларды басқару және жобалық менеджмент саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастырудың әдістемелік негізін құру мәселелері бойынша кешенді теориялық және қолданбалы білім қалыптасады. Зерттеу нәтижесінде магистранттар өздерінің білімдерін пайдаланылатын ресурстарды бағалау, жобалық менеджменттің негізгі және интеграциялық функцияларын орындау саласында қолдана алады. Жобаны іске асыру, оның барысын бақылау және талдау негізінде жоспарға түзетулер енгізу қабілетін көрсету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Стратегиялық менеджмент
«Стратегиялық менеджмент» курсын оқу кезінде стратегиялық басқарудың теориялық және практикалық аспектілері қарастырылады, отандық кәсіпорындардың тәжірибесінде қолдануға болатын стратегиялық менеджмент әдістері түсіндіріледі. Курста магистрантқа бұрын зерттелген басқару мәселелерін біріктіруге мүмкіндік беретін тұжырымдамалық көзқарас дамиды, компанияның негізгі мәселелерін бөліп көрсетуге және оларды шешудің балама жолдарын ұсынуға мүмкіндік беретін стратегиялық талдау әдістері қарастырылады. Магистранттар компанияның сыртқы және ішкі ортасын стратегиялық талдаудың заманауи құралдарын қолдану, корпоративтік стратегияларды қалыптастырудың мүмкін нұсқаларын ұсыну, кейс-технологияларды, дөңгелек үстелдерді қолдану арқылы бәсекелестік артықшылықтарды бағалау, әзірленген стратегияларды ұсыну және қорғау, ұсынылған шешімдерді негіздеу дағдыларын алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бренд-менеджмент
Осы пәнді оқу нәтижесінде магистранттар брендтерді басқару, компания брендтерін құру және басқару бойынша кәсіби көзқарасты, білімді, практикалық дағдыларды және негізгі дағдыларды дамыту саласында негізгі құзыреттерді қалыптастырады. Магистранттар бренд-менеджменттің практикалық дағдыларының кешенін және тақырыптық кейстер, пікірталастар, шығармашылық тапсырмалар және т.б. компаниялардың маңызды стратегиялық материалдық емес активтері сияқты әдістемелерді пайдалану негізінде қазіргі қарқынды дамып келе жатқан бизнес-ортада компаниядағы брендтердің жағдайын бағалау қабілетін меңгереді. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар мыналарды білетін болады: бренд менеджментінің негізгі ұғымдары және компаниялардағы брендтерді басқарудың негізгі механизмдері; тақырыптық кейстер, ситуациялық есептер және осы саладағы тәжірибелі мамандардың шеберлік сыныптары арқылы кәсіпорындағы маркетинг деңгейін сипаттайтын брендтерді бағалауды үйрену. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар бренд менеджментінің практикалық дағдыларының кешенін және қазіргі заманғы қарқынды дамып келе жатқан бизнес-ортадағы компаниядағы брендтердің жағдайын бағалау қабілетін меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Көшбасшылық және жетекшінің жеке брендін құру
Пәннің мақсаты магистранттарда заманауи білім жүйесін қалыптастыру және өзіндік ерекшеліктерін меңгеруде көшбасшылықтың жеке стилін, көшбасшылық дағдыларын, команда құру және командадағы көшбасшы рөлін, өзін-өзі ұйымдастыруды, мақсат қоюды, уақыт пен мансапты басқаруды, кәсіби қарым-қатынасты қалыптастыру болып табылады. Курсты игеру аясында проблемалық, жанжалды жағдайлар, ситуациялық жағдайларды шешу қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Адами ресурстарды стратегиялық басқару
Осы курсты оқу кезінде магистранттар ұйымдағы персонал қызметінің стратегиялық рөлі туралы заманауи идеялармен және осы рөлді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін негізгі практикалық әдістермен танысады. Курсты зерделеу нәтижесінде магистранттар бизнес-ұйымдарды стратегиялық жоспарлау жүйесіндегі АРБ стратегиясының орны мен рөлін білетін болады. Адами ресурстарды басқару стратегиясын әзірлеуді үйренеді және қазақстандық, шетелдік және халықаралық компаниялардың озық тәжірибелері негізінде компанияның қазіргі жұмыс істеу жағдайларында іске асырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инвестициялық талдау
Осы курсты оқу кезінде магистранттар инвестицияларды талдау, инвестициялық жобаларды және оларды қаржыландыру көздерін таңдау кезінде инвестициялардың экономикалық тиімділігін анықтау саласында басқарушылық шешімдер қабылдауға мүмкіндік беретін кешенді теориялық білім мен практикалық дағдыларды алады. Курсты зерделеу нәтижесінде магистранттар: инвестициялық талдаудың әртүрлі әдістерін, инвестициялық талдау теориясының қазіргі жағдайы туралы білім жүйесін меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Адам капиталын басқару
Адами капиталды басқару" пәнін игерудің мақсаты білікті менеджерлерді даярлау болып табылады, олардың құзыреттілігі, білімі мен дағдылары Оқыту нәтижелері бойынша персоналмен жұмыс жасауда персоналға еңбек функциясын тасымалдаушы, еңбек қатынастарының субъектісі және ұйымның негізгі стратегиялық ресурсы ретінде кешенді пайдалану қабілетін сипаттайды. Курсты игеру аясында кейс-стади, нақты ситуациялық жағдайларды шешу, топтық пікірталас және т. б. қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Стратегиялық маркетинг
Осы курсты зерделеу кезінде магистранттар халықаралық және қазақстандық компаниялардың тәжірибесінде стратегиялық басқару жүйесін енгізу, маркетингтің негізгі функцияларын іске асыру, мақсатты нарықтарды анықтау, компанияның мақсатты ұстанымдарын әзірлеу және бәсекелестік артықшылықтарын құру үшін пайдаланылатын стратегиялық маркетингтің негізгі құралдарын зерттейді. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар қазіргі бизнес философиясы ретінде маркетинг тұжырымдамасын игереді. Курс менеджменттің маркетингтік тәсілінің проблемалары мен құралдарының негізгі түсініктерін, маркетингтің негізгі функцияларын жүзеге асыруды, маркетингтік кешенді стратегиялық басқару принциптерін, компаниядағы маркетингті ұйымдастыру мен бақылауды ашады. Сабақтарды өткізу кезінде тақырыптық кейстер, ситуациялық есептер сияқты әдістер қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
«Стратегиялық басқару және көшбасшылық» шетелде тағылымдама
"Стратегиялық басқару және көшбасшылық" шетелде тағылымдаманың мақсаты магистранттардың кәсіпорын стратегиясын әзірлеудің, сыртқы және ішкі ортаны талдауды орындаудың, даму миссиясы мен мақсаттарын, сондай-ақ ұжымды басқару жүйесін қалыптастырудың шетелдік тәжірибесін зерделеуінен тұрады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жанжалдарды басқару
Пәнді игерудің мақсаты магистранттарда жанжал туралы теориялық және практикалық білімді организмнің спецификалық емес реакциясы, олардың пайда болу факторлары, жанжалды жағдайларды сындарлы шешу және басқару технологиялары ретінде әлеуметтік-психологиялық құбылыс ретінде қалыптастыру болып табылады. Осы курсты зерделеу нәтижесінде магистранттар алынған теориялық білім мен практикалық тәжірибе негізінде қақтығыстар мен стресстік жағдайларды басқаруды үйренеді, сонымен қатар адам – адам жүйесінде тиімді өзара әрекеттесу бойынша тиісті дағдыларды қалыптастырады. Курс шеңберінде әртүрлі жанжалды жағдайларды шешу, пікірталастар және т.б. бойынша ситуациялық кейстер қолданылатын болады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Стресс-менеджмент
«Стресс-менеджмент» пәнін игерудің мақсаты магистранттардың ұйымдастырушылық қызметтегі стресстік жағдайлардың себептері, факторлары және оларды басқару әдістері туралы теориялық білімдерін қалыптастыру болып табылады. Басқару қызметі аясында пайда болатын стресстің қазіргі жағдайдағы адам ағзасына әсерін төмендетудің қолданыстағы әдістерін талдауға ерекше назар аударылады. Пәнді зерделеу нәтижесінде магистранттар күйзелісті диагностикалау және басқару мәселесі бойынша алған білімдерін ұйымдастырушылық тұрғыда, сондай-ақ осы саладағы тәжірибелі мамандардан тақырыптық кейстер, ситуациялық тапсырмалар және мастер-кластар негізінде стресс-менеджмент құралдары мен тәсілдерін практикалық игеру үшін әдістемелік материалдарды қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Бизнес саласындағы кәсіби міндеттерді шешу үшін коммуникация дағдыларын көрсетеді
- Әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, тұлғааралық қатынастарды орнатуда және мотивацияның әртүрлі әдістерін қолдануда, ұжымды өзінің кәсіби қызметі саласында басқаруға дайындығын көрсетеді
- Стратегиялық басқару саласында озық тәсілдерді пайдалану бойынша, атап айтқанда компанияның стратегиялық жоспарларын әзірлеу бойынша білім мен дағдыларды енгізуді меңгеріп, оларды қолданады
- Жеке тиімділікке, көшбасшылық қабілеттілікке дайын екендігін көрсетеді
- Ұйымның стратегиялық жоспарларына сәйкес басқару тұжырымдамасын, кадрлық және әлеуметтік саясатты, адами ресурстарды басқару стратегиясын әзірлеу қабілетін және басқару жүйесі мен технологиясын дамыту бойынша бағыттарды айқындай және міндеттерді тұжырымдай отырып, оларды енгізу және іске асыру дағдыларын көрсетеді
- Оңтайлы басқару шешімдерін қабылдау және зерттеу жүргізу үшін ұйымдастыру-басқару саласында отандық және шетелдік зерттеушілер алған деректерді және осы саладағы проблемалық аспектілерді талдауға және түсіндіруге қабілетті
- Креативті ойлауға, инновациялық идеяларды қалыптастыруға, сыни талдауға, ақпаратты жүйелеуге, мақсаттар мен міндеттерді қоюға, оларға қол жеткізудің оңтайлы жолдары мен әдістерін таңдауға қабілетті
- Кәсіпорынның даму стратегиясының экономикалық негіздемесін есептеу және оның бәсекеге қабілеттілігін арттыру, ғылыми жетістіктер негізінде нарықтардың жай-күйін болжау арқылы бизнес-жобалардың тиімділігін бағалайды
- Компанияның маркетингтік функциясын талдай білу, компаниядағы брендтердің жағдайын бағалау, сандық және физикалық ортадағы маркетингті басқару құралдарына ие болу және маркетингтік стратегияны жасауға дайын болу
- Ұйымды стратегиялық басқару үшін стратегиялық, экономикалық және инвестициялық талдау әдістерін қолдана отырып, әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерді есептеуді орындап, ақпаратты басқарушылық мақсаттарда пайдалануға қабілетті
- Жанжалдың динамикасы, оның дамуының негізгі уақыты мен кезеңдері туралы білімді көрсетеді, жанжалдарды, стрессті және ұйымдағы өзгерістерді тиімді басқару дағдылары негізінде стресстің дамуына ықпал ететін ұйымдастырушылық жағдайлар мен кәсіби факторларды талдай алады