Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Стратегиялық маркетинг
-
Осы курсты зерделеу кезінде магистранттар халықаралық және қазақстандық компаниялардың тәжірибесінде стратегиялық басқару жүйесін енгізу, маркетингтің негізгі функцияларын іске асыру, мақсатты нарықтарды анықтау, компанияның мақсатты ұстанымдарын әзірлеу және бәсекелестік артықшылықтарын құру үшін пайдаланылатын стратегиялық маркетингтің негізгі құралдарын зерттейді. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар қазіргі бизнес философиясы ретінде маркетинг тұжырымдамасын игереді. Курс менеджменттің маркетингтік тәсілінің проблемалары мен құралдарының негізгі түсініктерін, маркетингтің негізгі функцияларын жүзеге асыруды, маркетингтік кешенді стратегиялық басқару принциптерін, компаниядағы маркетингті ұйымдастыру мен бақылауды ашады. Сабақтарды өткізу кезінде тақырыптық кейстер, ситуациялық есептер сияқты әдістер қолданылады.
-
Образовательная программа 7M04131 Стратегиялық басқару және көшбасшылық
-
Несиелер 4
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 1