Фармацевтикалық бейіндегі кәсіпорындардағы менеджмент және маркетинг

  • Ұйымдастыру модельдері. Менеджмент фармацевтикалық кәсіпорынды басқару құралы ретінде. Фармациядағы стратегиялық басқару. Кадрларды басқару. Фармацевтикалық қызметтің сапасын басқару. Фармацевтикалық бейіндегі кәсіпорындарда іс жү ргізу. Баға белгілеу, идеяларды, өнімдер мен қызметтерді жылжыту және бөлу саясатын іске асырудағы маркетингтік жоспарлау. SMART принципі және ситуациялық талдау. Ассортиментті басқару. Фармацевтикалық кәсіпорындардың бәсекелестік артықшылықтарын қолдау.
  • Образовательная программа 7M10142 Фармация
  • Несиелер 3
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top