Фармациядағы маркетингтік зерттеулер тұжырымдамасы

  • Фармациядағы маркетингтік зерттеулердің негізгі бағыттары. Фармацевтикалық маркетингтік ақпарат. Маркетингтік зерттеулердің әдіснамасы. Фармацевтикалық нарықты зерттеу. Кәсіпорынның маркетингтік ортасын зерттеу. Фармацевтикалық ұйымның бәсекелестері мен бәсекеге қабілеттілігін зерттеу. Бенчмаркинг және маркетинг стратегиясын әзірлеудегі маркетингтік зерттеулер. Маркетингтің аналитикалық жүйесі және нәтижелерді ұсыну. Жобалық басқару.
  • Образовательная программа 8D10140 Фармация
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top