Бизнесті маркетингтік талдау

  • Бизнесті маркетингті талдау түсінігі. Бизнес жоспарды маркетингтік зерттеу. Зерттеудегі өнімнің сұранысы мен ұсынысын болжау әдістері.Сұраныс негіздері және оның түрлері. Маркетинг стратегиясының түрлері. Өткізу және бәсекелес нарығын бағалау нәтижесі бойынша стратегия таңдау. Бизнес жоспарда баға белгілеудің көрсетілуі: бағаның құрылымы, баға факторлары. Түрлі жарнамалардың айырмашылықтары мен жетіспеушіліктері. Жарнама беруге қойылатын талаптар. Сатуды ынталандыру бағдарламасы:мақсаты мәселелері, обьектілері, әдістері, жүргізу мерзімдері, міндеттері және жұмысты реттеу бақылау. Бизнес жоспарлаудың мақсаты м��н мәселелері. Стратегиялық және бизнес жоспар��ау: жалпы ұқсастықтары мен жалпы айырмашылықтарды үйрену
  • Образовательная программа 6B04102 Аудит және салық салу
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top