Мұнай саласындағы маркетингті басқару

  • Маркетингті ашық басқару жүйесі ретінде қарастырудың негізінде мұнай саласындағы маркетингтік менеджменттің мазмұнына жан-жақты сипаттама берілген. Пән маркетинг менеджментінің деңгейлеріне бағытталған; маркетинг жүйесі және оның функционалдық байланыстары; басқарушылық маркетингтік шешімдердің стратегиясы және маркетингтік микс параметрлері өнімді басқару, тауарды зерттеу, баға және жылжыту; маркетингтік бағдарламалар мен технологиялар; маркетинг және маркетингтік зерттеулер; Бақылау және бақылау маркетингтің сапасы мен тиімділігін бағалау; аудит.
  • Несиелер 8
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top