Мұнай кәсіпорнында маркетингтік қызметті ұйымдастыру

  • Маркетинг қағидаттарында жұмыс істейтін мұнай-газ кәсіпорнының басқару құрылымын қалыптастырудың негізгі тұжырымдамалары мен әдістемесі көрсетілген. Кәсіпорындағы маркетингтік қызметтің ұйымдық құрылымдарының түрлері, маркетингтік қызмет бөлімшелерінің негізгі міндеттері мен функциялары, маркетинг жүйесіндегі міндеттер, міндеттер, құқықтар мен міндеттердің бөлінуі, оның құрамы жан-жақты қарастырылады. пәнде маңызды орын маркетингтік зерттеулерді кәсіпорында жоспарлау және маркетинг негізінде өндірісті жоспарлау мәселелеріне беріледі. пәннің жеке модулі кәсіпорындағы интрапреневризацияны қалыптастырудың маркетингтік тұжырымдамасына арналған.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 6
Top