Бәсекелестік артықшылық ретінде бірінші дәрежелі қызмет

  • Курс тұтынушыларға сапалы қызмет көрсету және кәсіпорын қызметінің тиімділігін арттыру саласындағы бизнес көшбасшыларының басқарушылық құзыреттерін зерттеуге бағытталған. Курстың негізгі мақсаты – қызмет көрсетудің барлық мерзімінде қызмет көрсету сапасын арттырудың негізгі құралдарын меңгеру; стратегиялық менеджмент, маркетинг, персоналмен жұмыс және тұтынушыларға қызмет көрсету сапасын арттыру арқылы тұтынушыларға назар аудару аспектілері қозғалады. Оқыту нәтижесінде магистранттар фронт-офис жұмысының маңыздылығын, компанияның барлық қызметкерлерінің клиенттерімен, әсіресе клиенттермен тікелей әрекеттесетін персоналмен қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгереді. Магистранттар сапа, тиімділік және сату көлемі арасындағы тепе-теңдікті қалыптастыру бағыттарын, кәсіпорын ішіндегі өндірістік бөлімдер мен тұтынушыларға қызмет көрсету бөлімдері арасындағы жедел байланыс техникасын зерттейді. Курс барысында студенттер әлемге әйгілі компаниялардың табысты бизнес тәжірибесінің мысалдарын қарастырады.
  • Несиелер 2
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top