Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Бәсекелестік артықшылық ретінде бірінші дәрежелі қызмет
-
Курс тұтынушыларға сапалы қызмет көрсету және кәсіпорын қызметінің тиімділігін арттыру саласындағы бизнес көшбасшыларының басқарушылық құзыреттерін зерттеуге бағытталған. Курстың негізгі мақсаты – қызмет көрсетудің барлық мерзімінде қызмет көрсету сапасын арттырудың негізгі құралдарын меңгеру; стратегиялық менеджмент, маркетинг, персоналмен жұмыс және тұтынушыларға қызмет көрсету сапасын арттыру арқылы тұтынушыларға назар аудару аспектілері қозғалады. Оқыту нәтижесінде магистранттар фронт-офис жұмысының маңыздылығын, компанияның барлық қызметкерлерінің клиенттерімен, әсіресе клиенттермен тікелей әрекеттесетін персоналмен қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгереді. Магистранттар сапа, тиімділік және сату көлемі арасындағы тепе-теңдікті қалыптастыру бағыттарын, кәсіпорын ішіндегі өндірістік бөлімдер мен тұтынушыларға қызмет көрсету бөлімдері арасындағы жедел байланыс техникасын зерттейді. Курс барысында студенттер әлемге әйгілі компаниялардың табысты бизнес тәжірибесінің мысалдарын қарастырады.
-
Образовательная программа 7M04108 Басқарушы кадрлер үшін іскерлік әкімшілік (EMBA)
-
Несиелер 2
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 2