Стратегиялық маркетинг және маркетингтік зерттеулер

  • Курс маркетингті басқару құзыреттерін меңгеруге және жарнама қызметінің тиімділігін ескере отырып, маркетингтік стратегияны жасауға бағытталған. Осы тұрғыда, классикалық заманауи маркетинг тұжырымдамаларымен қатар, магистранттар веб-аналитика ақпараты мен бизнесті дамытудың негізгі көрсеткіштері арасындағы байланысты, өнімдер мен қызметтерді жылжыту үшін бюджеттеу құралдарын, инвестициялық шығындардың табыстылығын болжауды зерттейді. Оқыту нәтижелеріне маркетингтік стратегияларды әзірлеу және маркетинг арналарын оңтайландыру бойынша кейстерді талдау және енгізу, әртүрлі салалық нарықтардағы маркетингтік стратегиялардың тиімділігін топтық талқылау арқылы қол жеткізіледі.
  • Несиелер 2
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top