Стратегиялық менеджмент

  • Курс компанияның стратегиялық әлеуеті мен бәсекелестік позициясын талдаудың тұжырымдамалық тәсілдерін зерделеуге бағытталған. Бұл тұрғыда компанияның стратегиялық мақсаттары мен "мақсаттар ағашын" анықтау, бизнестің сыртқы және ішкі ортасын талдау әдістері, әртараптандырылған компанияның портфельдік талдауы, бәсекелестік стратегиялардың түрлері және стратегиялық баламаларды таңдау мәселелері қамтылады. Оқыту нәтижелеріне нақты қазақстандық және шетелдік компаниялар кейстерін (best practices), компания басшыларын тарта отырып, "сторрителинг" әдісін талдау, компаниялар кейстері бойынша стратегиялық сессиялар өткізу, нақты қазақстандық компаниялардың бәсекелестік позициясын стратегиялық талдау бойынша топтық жобаларды орындау арқылы қол жеткізіледі.
  • Несиелер 3
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top