Тауартанудың теориялық негіздері

  • Тауартанудың теориялық негіздерін тауартану - тауар туралы ғылым ретінде қарастырады. Тауарлардың ассортименті мен тұтыну қасиеттерін, халықты жоғары сапалы және қажетті ассортименттегі тауарлармен қамтамасыз етуді, тасымалдау, сақтау және өткізу сатыларындағы шығындарды азайтуды, сапаны бақылауды, нормативтік – техникалық құжаттаманы жасауға қатысуды ашады. Тауарлардың сапасы мен қауіпсіздігі, олардың пайдалылық сапасы, зиянсыздық және қауіпсіздік, сонымен қатар сұраныс, бәсекеге қабілеттілік, өмірлік цикл және тауардың тұрақтылығы мәселелерін тез және дұрыс бағдарлай білу, тауарларды бөлудің жекелеген кезеңдерін талдау және болжау.
  • Образовательная программа 6B04104 Digital Маркетинг
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top